مدیر جهاد کشاورزی بشرویه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 13 طرح عمرانی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 300 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  بيرجند علی شفیعی اظهار داشت: عملیات لوله‌گذاری شش موتور پمپ کشاورزی، احداث یک استخر، احیا و مرمت دو رشته قنات، احداث کانال، تسطیح اراضی و بهسازی واحدهای دامداری از جمله طرح‌های قابل بهره‌برداری در دهه مبارک فجر است.

وی ادامه داد: کول‌گذاری، طوقه‌چینی و بغلبر دو رشته قنات گذرگاه و پسته‌زار با اعتبار 395 میلیون ریال و قنات حسین‌آباد ارسک با اعتباری بالغ بر 281 میلیون ریال انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بشرویه خاطرنشان کرد: برای احیا و مرمت دو رشته قنات در مجموع بیش از 676 میلیون ریال هزینه شده است.

شفیعی عنوان کرد: احداث استخر در عنج علیا با ظرفیت 250 متر مکعب با اعتباری بالغ بر 112 میلیون ریال، تسطیح اراضی موتور پمپ اسلام‌آباد با اعتبار 170 میلیون ریال و بهسازی سه واحد دامداری در سطح شهرستان با اعتبار 830 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری در دهه فجر هستند.

این مسئول تصریح کرد: همچنین احداث یک هزار و 291 متر کانال در قنات ارسک با اعتبار 294 میلیون ریال و یک هزار و 11 متر کانال در روستای نیگنان با اعتبار 233 میلیون ریال انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بشرویه ادامه داد: در مجموع برای احداث کانال در دو رشته قنات 527 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

شفیعی متذکر شد: برای اجرای عملیات لوله‌گذاری در شش موتور پمپ کشاورزی بالغ بر 2 میلیارد و 984 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای پروژه‌های کشاورزی 701 خانوار از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند، اذعان داشت: بهره‌برداری از این پروژه‌ها سبب تثبیت اشتغال 48 نفر می‌شود./ع

برچسب ها: طرح ، عمرانی ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.