هفتمین جشنواره عکس کودک و نوجوان از برگزیدگان خود در دو گروه سنی کودک و نوجوان با اهدای جوایزی، روز 26 دی تقدیر خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این جشنواره با برگزاری این آیین، نمایشگاهی از 129 عکس راه‌ یافته به بخش مسابقه‌ را در معرض دید تماشاگران قرار می‌دهد.
این عکس‌ها از میان 5‬هزار قطعه عکس توسط گروه داوری جشنواره محمدمهدی رحیمیان مدرس عکاسی، محمد ستاری عضو هیات علمی گروه عکاسی دانشکده هنرهای تجسمی، کیارنگ علایی مدرس عکاسی، کریم متقی عکاس و مترجم و کوروش پارسانژاد سرپرست واحد گرافیک کانون انتخاب شده‌اند.
داوران این جشنواره، از 3 نفر در بخش عکاسان کودک و 3 نفر در بخش عکاسان نوجوان با اهدای تندیس، لوح تقدیر، کتاب جشنواره و جایزه ویژه و از 6 نفر دیگر با لوح تقدیر و کتاب جشنواره تجلیل خواهند کرد.
همچنین در این آیین، سیدصادق رضایی مدیرعامل کانون و اسماعیل عباسی دبیر جشنواره عکس کودک سخنرانی خواهند کرد.
مراسم اهدای جوایز و گشایش نمایشگاه عکس ساعت 15 تا 17 روز 26 دی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود و نمایشگاه آن تا 5 بهمن ادامه دارد.این جشنواره با موضوع آزاد برگزار شده بود.
گفتنی است؛ مجموعه‌ عکس‌های منتخب و برگزیده عکاسان کودک و نوجوان نیز در قالب کتابی منتشر شده که در این مراسم، به صورت رسمی رونمایی می‌شود.
برچسب ها: عکس ، جشنواره ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.