جورج لازنبی بازیگری که نقش جیمز باند را تنها در یک فیلم بازی کرد، با بازیگری خداحافظی کرد.

به نقل از ورایتی، جورج لازنبی، بازیگر ۸۴ ساله استرالیایی که سال ۱۹۶۹ در نقش جیمز باند در فیلم «در خدمت سرویس مخفی اعلیحضرت» بازی کرده بود، اعلام کرد از بازیگری کناره‌گیری می‌کند. لازنبی کوتاه‌ترین دوره را در نقش شناخته‌شده‌ترین مامور مخفی جهان داشت و تنها در یک فیلم در نقش مامور ۰۰۷ ظاهر شد.

در یک فیلم مستند به کارگردانی جاش گرینبام درباره زندگی لازنبی که سال ۲۰۱۷ با عنوان «باند شدن» منتشر شد، نشان داده شد که لازنبی ابتدا یک مکانیک خودرو بود و بعد به مدلینگ روی آورد و پس از شان کانری که در ۷ فیلم جیمز باند بازی کرد، دومین بازیگری بود که در نقش باند روی پرده بزرگ دیده شد.

لازنبی که به تازگی تصمیم خود برای بازنشستگی را اعلام کرد، نوشت گرچه حرفه‌اش سرگرم‌کننده بوده، اما پیر شدن هیچ لذتی ندارد.

وی زمانی برای بازی در نقش جیمز باند انتخاب شد که تنها تجربه بازیگری وی، بازی در یک سری فیلم در تبلیغ شکلات بود. اما تست بازیگری وی رضایتبخش بود و به وی برای ۷ فیلم پیشنهاد بازی داده شد. ولی مدیر برنامه هایش او را متقاعد کرد که بازی در این سری فیلم‌ها برای سال ۱۹۷۰ قدیمی شده و به درد وی نمی‌خورد، به همین دلیل او از بازی در بقیه فیلم‌ها خودداری کرد.

لازنبی در فیلم های مختلفی از جمله «مردی از هنگ‌کنگ» در سال ۱۹۷۵ و «هرگز برای مردن خیلی جوان» در سال ۱۹۸۶ بازی کرده است.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار