فرهاد نفرزاده سر مربی تیم والیبال سایپا گفت: خوشبختانه با وجود پایین بودن میانگین سنی بازیکنان اما تا کنون نتایج قابل قبولی را کسب کرده ایم.

فرهاد نفر زاده، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم والیبال سایپا در میان 12 تیم شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر امسال جز و جوانترین تیمهای حاضر محسوب می شود. با وجود چنین شرایطی ما تا کنون مقابل حریفان سر سخت و قدرتمند خود نتایج قابل قبولی را کسب کرده ایم. این رشد وپیشرفت را تمامی مربیان و کارشناسان هم قبول دارند.

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان طی بازدیدی که از تمرینات ما داشته به طور کلی عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشت وی نیز از رشد و پیشرفت بازیکنان جوان تیم ما ابراز شگفتی و خوشحالی کرد این موضوع برای ما از اهمیت بسزایی بر خوردار است.

وی یاد آور شد: این موضوع که ما در هر مسابقه ای چه کیفیتی از والیبال را ارائه دهیم به خود ما بستگی دارد اما در یک نگاه کلی من از عملکرد تیم خود راضی هستم.

نفرزاده در خصوص قطعیت صعود تیم سایپا به مرحله پلی آف مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور اظهار داشت: به نظر من با توجه به بازیهای انجام شده صعود تیمهای پیکان، کاله آمل و متین و رامین به بازیهای پلی اف قطعی است و تیمهای سایپا شهرداری ارومیه، پیشگامان کویر یزد و میزان خراسان برای راهیابی به این مرحله باید بجنگند، ما به منظور حضور در مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر رقابت سختی را با دیگر حریفان خود داریم.

وی یادآور شد: سطح کیفی مسابقات لیگ برتر بالاست پیش از شروع رقابتهای نیم فصل دوم هم قابل پیش بینی نبود که چه تیمهایی می توانند نتایج خوبی را کسب کرده و به پلی آف راه یابند تمام بازیهای ما در این مرحله سخت و دشوار است./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار