يك منبع ديپلماتيك روسي از قصد اخضر ابراهيمي براي استعفا از منصب نمايندگي سازمان ملل در سوريه به دليل فشارهاي طرفين درگير در ان كشور طي روزهاي اخير خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بريكينگ نيوز سوريه، اين منبع ديپلماتيك روسي در گفتگو با روزنامه الجمهوريه لبنان ابراز داشت اخضر ابراهيمي پس از فشارهاي اخير طرفين درگيري در سوريه به طور جدي به استعفا از منصب خود فكر مي كند و مذاكرات خود را با برخي از نهادهاي ديپلماتيك بين المللي براي استعفا از ماموريت خود آغاز كرده است.

اين روزنامه لبناني در ادامه مطلب خود مي افزايد نشست ژنو آخرين حمايت آمريكا وروسيه از ماموريت ابراهيمي بوده است ومنابع ديپماتيك كه در نشست سه جانبه ژنو حضور داشتند طرح بان كي مون دبيركل سازمان ملل براي تعيين جايگزين براي اخضر ابراهيمي در صورت استعفاي وي از منصبش را رد نكردند.

بر اساس گفته هاي اين ديپلمات روس هم اكنون اخضر ابراهيمي فاقد عصاي جادويي خود شده وچيزي جز كاردي دولبه در دستان وي باقي نمانده است وماموريتش درخطر است.

اين در حالي است كه تاكنون چندين بار اخضر ابراهيمي نماينده ويژه سازمان ملل و اتحاديه عرب در امور سوريه از عدم توانايي در ماموريتش به دليل حمايت نشدن از سوي قدرت هاي بزرگ سخن گفته بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار