شرکت لوازم الکترونيکي سامسونگ روز دوشنبه اعلام کرد از سال 2010 تا کنون بيش از صد ميليون دستگاه تلفن همراه هوشمند گلکسي فروخته است.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ، تا کنون بيست و پنج ميليون دستگاه از نخستين نمونه هاي گلکسي هاي هوشمند که در ژوئن 2010 ميلادي وارد بازار شد فروخته شده است.
بر همين اساس، بيش از چهل ميليون دستگاه از تلفن هاي همراه گلکسي اس دو Galaxy S II و چهل ميليون دستگاه از تلفن هاي همراه گلکسي اس سهS III که از سال گذشته ميلادي روانه بازار شده به فروش رفته است.
 سال 2012 ميلادي سالي بود که سامسونگ توانست با به دست آوردن سي و يک و سه دهم درصد از سهم فروش بازار تلفن هاي همراه در سه ماهه سوم ، فصل نويني را در فعاليت هاي خود ايجاد و چيرگي اش را بر بازار تلفن همراه تثبيت کند.
سامسونگ در  پايان سال 2009 ميلادي تنها سه و سه دهم درصد بازار را در اختيار داشت.
اين غول الکترونيکي کره اي سال گذشته بيست و هشت درصد بازار را از آن خود کرد در حالي که در سال 2011 ميلادي بيست درصد بازار را در اختيار داشت.
اپل در اين ميان همچنان جايگاه دوم را در بازار تلفن همراه داراست و ميزان فروشش از نوزده درصد در سال دو هزار و يازده ميلادي به بيست درصد افزايش يافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار