در بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاه خواجه نصير آمده است: کسانی که مدعی ولایت‌مداری هستند باید تمامی اعمال و اظهار نظرهای خود را در این راستا قرار داده و بیش از این پازل دشمن را تکمیل نکنند، چرا که هر کس بخواهد چنین شبهاتی را مطرح سازد عملا خود را از قاطبه مردم جدا کرده است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسيج دانشجويي دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي در مورد برخي اظهار نظرها در مورد انتخابات سال آينده بيانيه‌اي صادر کرد که متن آن به شرح زير است:

بسم الله الرحمن‌الرحیم

"حواسشان باشد به اين مقصود دشمن كمك نكنند؛ مردم را از انتخابات مأيوس نكنند، هى نگويند انتخابات بايد آزاد باشد. خب، معلوم است كه انتخابات بايد آزاد باشد. ما از اول انقلاب تا حالا سى و چند تا انتخابات داشته‌ايم؛ كدامش آزاد نبوده است؟]....[ هى بگويند، هى تكرار كنند و يواش يواش اين ذهنيت را به خيال خودشان در مردم به وجود بياورند كه خب، اين انتخابات فايده‌اى ندارد؟ اين يكى از خواسته‌هاى دشمن است." (امام خامنه ای (مد ظله‌العالی)

مدتی است برخی افراد مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهاراتی در مورد عدم سلامت انتخابات و یا آزاد نبودن آن مطرح کرده و گمان می‌کنند می‌توانند با ایجاد اینگونه شبهات مردم را نسبت به تعیین سرنوشت خود در فضایی سالم دلسرد نمایند. البته این حرف‌ها و تلاش‌های مذبوحانه چیز جدیدی نبوده و در سی و چهار سال اخیر همواره مورد تمسخر عملی مردم در عرصه‌های گوناگون واقع شده است؛

آنچه این فرزندان دلسوز کشور را آزار می‌دهد این است که متاسفانه برخی خواص در داخل نظام و بعضا مسئولین بلند پایه کشوری از روی غفلت یا غرض‌ورزی با این افراد هم‌صدا شده و از سلامت و آزاد نبودن انتخابات اظهار نگرانی می‌کنند، وجه اشتراک تمامی این افراد شکست خوردگی سیاسی است که با اینگونه اظهارات به دنبال تسویه حساب خود با نظام و ملت با بصیرت ایران هستند.

قدر مسلم با توجه به حضور تاثیرگذار ایران اسلامی در مسائل منطقه و جهان در زمانی که رهبر انقلاب آن را "مقطع پیچ تاریخی" نامیده‌اند، نگرانی دشمنان اسلام را دو چندان نموده است و همین موضوع باعث شده تا آن‌ها عزم خود را برای ضربه به نظام اسلامی در مقطع حساسی چون انتخابات ریاست جمهوری دو چندان نمایند.

در حال حاضر با توجه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری و تاکید اعضای محترم شورای نگهبان مبنی بر سلامت انتخابات، تمام کسانی که خود را درون نظام و دلسوز آن معرفی نموده و مدعی ولایت‌مداری هستند و دچار غفلت شده‌اند، باید تمامی اعمال و اظهار نظرهای خود را در این راستا قرار داده و بیش از این پازل دشمن را تکمیل نکرده و بدانند اگر تقوای سیاسی و ایمان آن‌ها به حدی نرسیده که به حقانیت و سلامت نظام اطمینان داشته باشند، بصیرت و ایمان مردم و پیوند ناگسستنی آن‌ها با ولایت، ذره‌ای شک نسبت به جمهوریت نظام باقی نگذاشته و هر کس بخواهد چنین شبهاتی را مطرح سازد، عملا خود را از قاطبه مردم جدا کرده است.

از طرفی مردم بزرگوار و با صلابت ایران بدانند، همانطور که استقامت و اتحاد آنها در فتنه سال 88 علاوه بر کور کردن چشم فتنه، پاداشی ناب چون بیداری اسلامی را برای سپاه حق و حقیقت به ارمغان آورد، در  پیچ تاریخی فعلی، صبر بر مشکلات اقتصادی-معیشتی، سیاسی و ... و گذر از این مسائل که صد البته همت و تلاش مدبرانه مسئولین را هم می‌طلبد، پاداشی عظیم تر از بیداری اسلامی را به همراه خواهد داشت.

همچنین به تمامی غرض‌ورزان و دشمنانی که در پی تدارک فتنه‌ای جدید هستند اعلام می‌کنیم که تنها خود را دچار زحمت بیهوده می‌کنند. چرا که سال 92 مانند سال 88 نبوده و دانشجویان به عنوان قشر آگاه جامعه با عبرت‌گیری و کسب تجربه از وقایع آن سال، دیگر اجازه فتنه‌گری به هیچ گروهی نداده و این‌بار طومار فتنه‌گران را در همان روز انتخابات در هم می‌پیچنند و  9 دی 88 خود را در 24 خرداد 92 تکرار خواهند کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار