قهرمان مسابقات دومیدانی جانبازان ومعلولان کشور از نبود امکانات فنی و مالی مناسب برای رشد استعدادهای ورزشی انتقاد کرد.

فاطمه هادیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به مشکلاتی که برای تمرین و راهیابی به مسابقات مختلف برای او وجود دارد خواستار رسیدگی بیشتر متولیان به ورزش معلولان شد.

قهرمان 16ساله مسابقات دومیدانی جانبازان ومعلولان کشور در این باره از برخی ناعدالتی هایی که بین ورزشکاران سالم معلول وجود دارد انتقاد کرد و افزود: متاسفانه برخی رشته های ورزشی مانند فوتبال افراد عادی تمام توجهات و امکانات مالی و تجهیزاتی را به خود اختصاص داده اند در حالی که همان رشته در بخش معلولان وضعیت برعکس دارد و این در مورد تمام رشته های ورزشی معلولان وجود دارد.

هادیان زمان برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی را از 24 تا 27 ماه جاری درتهران عنوان کرد و افزود: به دلیل نبود زمین ورزش مناسب معلولان در مرکز استان باید در شهرستان بابل تمرین کنند که به دلیل دوری راه ماهی 2بار موفق به این کار می شوند.

وی هدف از تلاشهای خود را اثبات این شعار مهم جامعه معلولان دانست که معلولیت محدودیت نیست و افزود: خانواده ام تمام توان خود را برای رسیدن من به این هدف به کار بسته اند و در خواست من رسیدگی بیشتر به جامعه ورزشکاران معلول و دیده شدن آنان توسط مسئولان است ./ب
برچسب ها: انتقاد ، نبود ، امکانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.