نماینده دشتستان گفت: اگر فقر، دزدی، تنگناهای اقتصادی و مشکلات فقر اقتصادی را در جامعه می‌بینیم دلیلش این است که فقر ایثارگری و فرهنگ شهادت داریم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی نژاد در مراسم سومین یادواره شهدای پایگاه مقاومت قمر بنی هاشم روستای باب منیر و روستاهای دهداری، حسین زائری شهرستان دشتی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه تسری پیدا کند، اظهار داشت: ما باید نسبت به شهدا فرهنگسازی بیشتری انجام دهیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی نهادینه شود.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا وصل شده به خدا هستند، افزود: شهدای ما خدایی بودند و الهی شدند و شهدا به اهل بیت اتصال و ارتباط پیدا کردند و وصل شده به خدا هستند.

وی تاکید کرد: ما باید دست و پای پدران و مادران شهدا را بوسه بزنیم و در کنار آنها بنشینیم و ببینیم این جوانان چه بودند و چگونه به این مقام عالی دست پیدا کردند.

موسوی نژاد خطاب به مدیران گفت: ای مسئولان، ای کسانی که می‌خواهید در نظام جمهوری اسلامی مدیریت، پست و مسئولیت بگیرید سر خون شهدا معامله نکنید.

وی اضافه کرد: شهدا بهترین بچه‌هایی بودند که با خدا وصل شدند و رفتند و نکند رفتار، منش، اخلاق ما به گونه‌ای باشد که پا روی خون شهدا بگذاریم و به خون شهدا خیانت کنیم.

موسوی نژاد تسریح کرد: نشستن در کنار پدران و مادران مفقود الاثر که هنوز انتظار برگشتن فرزندان خود را می‌کشند باعث آرامش آنها می‌شود و این‌ها پناهگاه خوبی برای همه ما هستند.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدبختی و بیچارگی اجتماع و جامعه امروز و بلبشوهای سیاسی امروز در نظام جمهوری اسلامی فقط و فقط دلیلش این است که از فرهنگ ایثارگری، خاطرات شهدا و با فرهنگ ایثار و شهادت غریبه و از شهدا جدا شده‌ایم.

وی یادآور شد: اگر این فرهنگ در وجود ما بود امروز این مشکلات نبود ملیت‌ها، تکبرها، غرور نبود و ولایتمداری بیشتربود و نسبت به وجود اهل بیت تقید بیشتربود.

موسوی نژاد خاطرنشان کرد: امروز مشکل جامعه ما فقر مالی و اقتصادی نیست امروز اگر فقر، دزدی، تنگناهای اقتصادی و مشکلات فقر اقتصادی را در جامعه می‌بینیم دلیلش این است که فقر ایثارگری و فرهنگ شهادت داریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ شهدا راه و مسیر نجات ماست و تنها راه و مسیری که انسان را به سعادت می‌رساند مسیر الهی است که شهدا پیمودند.

فرمانده سپاه شهرستان دشتی نیز گفت: شهدا برای دفاع از اسلام و ولایت جان خود را نثار کردند. شهدا از همه چیز خود گذشتند تا اسلام و انقلاب اسلامی باقی بماند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای ما با لبیک گویان و تبعیت از امام زمان خود به جبهه‌ها رفتند و جان خود برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند.

در این مراسم که امام جمعه کاکی، فرماندار دشتی، بخشدار کاکی و خانواده معظم شاهد حضورداشتند یکی از مداحان به مدیحه سرایی پرداخت./ج1

برچسب ها: ایثار ، فقر ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.