مدیر مجموعه سوارکاری گنبد کاووس گفت: پیست مجموعه سوار کاری گنبد هنوز افتتاح نشده و با تاخیر روبرو شده است.

حکیم ایگدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: این مجموعه سوارکاری قدمت 40 ساله دارد و تاکنون هیچ باز سازی بر روی آن انجام نشده، شرکت توسعه در سال جاری مدتی است که اقدام به بهسازی پیست می کند قرار بود که آبان سال جاری افتتاح شود که هنوز صورت نگرفته است و با تاخیر همراه بوده است.

مدیر مجموعه سوارکاری گنبد کاووس تصریح کرد: یک ماه پیش باید کار لوله گذاری صورت می گرفت تا ادامه کار صورت گیرد که متاسفانه این کار انحام نشده است و هم اکنون 30 الی 40 روز است کار باز سازی انجام نشده است.

ایگدری درادامه گفت: بنده امروز با فرماندار  گنبد جلسه داشتم و در این موضوع صحبتهایی شد که امیدوارم هر چه سریعتر کار بازسازی و بهسازی این محل تمام شود و سوارکاران از آن استفاده کنند.

وی اشاره کرد: کورس پائیزی و کشوری آق قلا هم اکنون در این منطقه برگزار می شود و 10 هفته از این رقابت ها پشت سر گذاشته است البته چند هفته نیز به خاطر بارندگی و یخ زدگی منطقه، مسابقات برگزار نشده است.

ایگدری گفت: ادامه این رقابتها بستگی به شرایط آب و هوایی منطقه دارد اگر وضعیت جوی بد شود و نتوان مسابقه ای برگزار کرد ادامه مسابقات را انجام نخواهیم داد.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود مجموعه گنبد احتمال می دهیم پیست اواخر اسفند به بهره برداري برسد و کورسی بهاره را از اوایل سال 92 آغاز کنیم.

ایگدری گفت: استقبال از رقابت های کورسی در گنبد کاووس خیلی زیاد است و با توج به اینکه چابکسواران زیاد در این منطقه حضور داردند و به مسابقه می پردازند نیاز است که مجموعه با امکانات مناسب و مطلوب به علاقه مندان خرمات بدهد.

وی اشاره کرد: مسابقات کورسی بصورت بهاره در گنبد، تابستانه در بندر ترکمن، پائیزه در تهران صورت می گیرد.

ایگدری یادآور شد: با توجه به حضور گسترده چابکسوارن کورسی در گلستان و اینکه عده زیادی در این رشته مشغول هستند می توان گفت که این استان قطب کورسی در کشور است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قرار است در آق قلا مرکز تحقیقاتی ایجاد شود و این کار مصوبه سفر هئیت دولت در 2 الی 3 سال اخیر است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار