بازیکن سابق پرسپولیس از عملکرد سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات و انتخاب ورزشگاه اراک برای میزبانی انتقاد کرد.

سامان آقازمانی بازیکن سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان اظهار کرد: تیم پرسپولیس هنوز نتوانسته در پست‌هایی که مدنظرش هست، بازیکن  بگیرد و این بازیکنان خارجی که اسامی‌شان مطرح می‌شود هنوز مشخص نیست که گرفته شوند. به هر حال نقل و انتقالات خوبی نسبت به تیم‌های دیگر نداشتیم و من توقع دارم که تیم پرسپولیس ۲-۳ بازیکن دیگر به خصوص دروازه‌بان جذب کند. البته دروازه‌بان خارجی گرفته، اما بازیکن خارجی همانند هندوانه در بسته است، معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد و ما یک گلر ذخیره می‌خواهیم.

او افزود: متاسفانه ما هر سال این مشکل را داریم و قهرمان می‌شویم، اما این به خاطر غیرت بازیکنان است نه مدیریتی که باشگاه دارد. به نظرم این مشکل امسال گریبان ما را می‌گیرد و آن نتایجی که باید بگیریم را نمی‌توانیم کسب کنیم مخصوصا ما که باید در لیگ نخبگان بازی کنیم. بازی سپاهان برابر حریف اماراتی نشان داد که ما با چه تیم‌های قدرتمندی بازی داریم و مطمئنا در لیگ نخبگان به مشکل می‌خوریم.

آقازمانی درباره اینکه صحبت از جذب عطیه الله بازیکن مراکشی شده، گفت: بازیکنان خارجی تا با شرایط ایران و جو تیم آشنا شوند طول می‌کشد مخصوصا بازیکنانی که ایران را نمی‌شناسند. بازیکنان مراکشی اصلا جو ایران را نمی‌شناسند و بازیکنان تیم‌های عربی و قطری به ایران آمدند و با این جو آشنا هستند. هر بازیکنی نمی‌تواند خودش را در ایران نشان بدهد. به نظرم در هر پستی یک بازیکن کم است و ما باید بازیکنان جایگزین داشته باشیم که اگر بازیکنی مصدوم شد بتوانیم سریع  جایگزین کنیم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره عملکرد رضا درویش در نقل و انتقالات گفت: من عملکردش را مثبت ندیدم. با توجه به اینکه چندین بازیکن خوبمان را از دست دادیم و بازیکنانی که گرفتیم در پست‌هایی که باشند نیستند به نظرم عملکرد درویش خوب نبوده است. ان‌شاءالله با آن توجهی که سرمربی پرسپولیس به بازیکنان جوان دارد بتواند پوست اندازی در این تیم انجام بدهد و نتایجش را در ادامه فصل ببینیم.  به طور حتم با این شرایط در لیگ نخبگان آسیا به مشکل می‌خوریم.

او درباره اینکه بازیکنان جذب شده می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند، گفت: بله، بازیکنانی که گرفتند خوب هستند و دلشان با تیم پرسپولیس است. به هر حال علیپور و احمدزاده بازیکنان سابق پرسپولیس بودند و دوست داشتند در پرسپولیس باشند. ما نیامدیم بازیکنی مثل رامین رضاییان را بگیریم که دلش با استقلال بود و نتوانستیم او را پرسپولیس برگردانیم. بازیکنانی که بتوانند به تیم کمک کنند به خصوص در خط دفاعی را هنوز نداریم و نگرفتیم.

آقازمانی درباره اینکه ورزشگاه‌های آزادی و تختی آماده نیستند و پرسپولیس ورزشگاه اراک را برای بازی با ذوب آهن انتخاب کرده است، گفت: من در اراک بازی کردم و از سطح دریا بالاتر است و بازی کردن در آنجا خیلی سخت است. ما می‌توانستیم در ورزشگاه کرج  هم بازی برگزار کنیم،  چون کرج هم نزدیک تهران است و هم چمن و امکانات خوبی دارد. اکثر  اراکی‌ها استقلالی هستند و هر وقت پرسپولیس در این ورزشگاه در دوران گل‌محمدی بازی کرد باخته است. این استادیوم برای پرسپولیس خوش یمن نیست و حالا چرا آنجا را به عنوان ورزشگاه خود انتخاب کردند را نمی‌دانم.

او درباره اینکه  اتفاقات عجیبی در بازی دوستانه پرسپولیس در اردوی ترکیه رخ داد و نام حریف به اشتباه اعلام شد، گفت: اینها همه سوءمدیریت است. وقتی شما یک مدیر را در یک باشگاه می‌گذارید و او نمی‌تواند تیم‌ها را انتخاب کند و بیاورد و برگزاری اردو را به بهترین شکل انجام بدهد، این اتفاقات می‌افتد. یک تیم درجه سوم و چهارم می‌آید و جلوی پرسپولیس بازی می‌کند. ما باید از بازی‌های دوستانه خود هم درآمدزایی کنیم که متاسفانه با این مدیریتی که من می‌بینم این موضوع محال است.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا  موفق می‌شوند، گفت: من با این شرایطی که تیم دارد بعید می‌دانم که در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا موفق شود.

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار