سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران با ابراز خرسندی از کسب مدال برنز مبینا نعمت زاده در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: خدا را شکر مقابل دعای ملت ایران سربلند شدیم.

مهروز ساعی پس از کسب مدال برنز مبینا نعمت زاده در اولین روز از مسابقات تکواندو سی و سومین دوره بازی‌های المپیک گفت: المپیک میدان بزرگی است و همه ورزشکارانی که در این رویداد شرکت می‌کنند قدرتمند و حرفه‌ای هستند. 

وی با بیان این که المپیک با هیچ ورزشکاری شوخی ندارد خاطرنشان کرد: خوشحالم که توانستیم به این موفقیت برسیم و مقابل مردم ایران سربلند و روسفید باشیم. این که توانستیم دل مردم را شاد کنیم برایمان خوشحال کننده است. 

ساعی ادامه داد: از مردم ایران تشکر می‌کنم که برای ورزشکاران ما به ویژه تکواندو دعا کردند. امیدوارم دعا‌ها و انرژی مثبت شان همراه ناهید کیانی هم باشد تا فردا به موفقیت برسد. همچنین مردم برای تیم دو نفره آقایان هم همین انرژی را بفرستند تا بتوانیم شادی بیشتری را به آنها هدیه کنیم.

وی در مورد دلایل موفقیت مبینا نعمت زاده هم گفت: او بازیکن بااستعداد و حرفه‌ای است و میدان بزرگی مثل المپیک برایش سخت بود، اما با قابلیت بالایی که داشت توانست به موفقیت برسد. حدس می‌زدیم که فینالیست شود، اما همین که مدال برنز را گرفت برایمان خوشحال کننده است.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار