سرمربي تيم فوتبال آرمان رضا(ع) اظهار داشت: بازيكنان جديد تيم عملكرد راضي كننده اي را در ديدار مقابل عقاب تهران از خود به نمايش گذاشتند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، علي سيف پس از پيروزي 2 بر صفر تيمش در برابر تيم فوتبال عقاب تهران از هفته سوم دور برگشت رقابت هاي ليگ دسته 3 فوتبال كشور كه ديروز 17 دي ماه در مشهد برگزار شد عنوان كرد: در دیدار روز گذشته از بازيكنان تازه جذب شده در ترکیب تیم استفاده شد كه عملكرد راضي كننده اي را از خود به نمايش گذاشتند.

وي با اشاره به اضافه شدن اميد كاتبي، مهدي مهربان، امير ارجمند و مجتبي وظيفه دان 4 بازيكن جديد تيم فوتبال آرمان رضا(ع) علاوه بر جعفر افهمي كه در هفته گذشته به اين تيم افزوده شده بود عنوان كرد: با برنامه هايي كه از پيش طراحي كرده بوديم توانستيم در نيمه اول در يك بازي كاملا يك طرفه با گل‌هاي دقيقه يك و 40، صالح پرهيزكار و اميد كاتبي پيروز به رختكن برويم.

سرمربي تيم فوتبال آرمان رضا(ع) مشهد با اشاره به متعادل بودن بازي در نيمه دوم اظهار داشت: تيم عقاب تهران هم با بهره گيري از بهترين بازيكنان سرباز كشور تلاش خوبي داشت اما در نهايت توانستيم 3 امتياز اين ديدار خانگي را از آن خود كنيم.

وي در خصوص ديدار بعدي تيمش در روز يكشنبه 24 دي ماه عنوان كرد: از ساعت 14 اين روز ميزبان تيم همت گنبد خواهيم بود كه احتمالا با آماده شدن چمن مصنوعي شماره يك ورزشگاه تختي اين ديدار در اين زمین برگزار شود.

سيف اظهار داشت: عليرغم اينكه براي حضور در رقابت هاي ليگ دسته 3 دير شروع كرديم اما با توجه به روند رو به رشدي كه داريم در ادامه نيم نگاهي نيز به صعود به ليگ دسته 2 فوتبال كشور خواهيم داشت.

گفتني است با توجه به شكست تيم شهرداري قوچان و برد تيم پيروزي شيروان اين دو تيم در امتياز 18 با هم برابر شدند و تيم آرمان رضا با 16 امتياز، خود را به اين 2 تيم نزديك كرده است./ع


برچسب ها: عملکرد ، بازیکن ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.