مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران معتقد است که افزایش نرخ خدمات تاثیری در کاهش عملکرد این شرکت نداشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /محمدحسن کرباسیان در مراسم معارفه مدیر کل جدید پست استان اردبیل اظهار داشت: در حالی که سالانه میلیون‌ها مرسوله پستی در نقاط مختلف کشور جابه‌جا شده و ورود و خروج پیدا می‌کند اما پیشرفت‌های الکترونیکی هنوز نتوانسته است برخی از برجستگی‌های پست را زیرسوال برده و یا در آن خدشه‌ای وارد کند.

وی گفت: خدماتی که پست در زمینه ثبت احوال و اسناد و خریدهای اینترنتی انجام می‌دهد بر این مسئله تاکید دارد و مجموعه پست در زمینه فناوری اطلاعات از رتبه بسیار بالایی برخوردار است./ب

مدیرعامل پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که پست به‌رغم افزایش نرخ خدمات با کاهش ترافیک مواجه نشده است، بیان داشت: معتقدم این کافی نیست و باید تلاش کنیم ترافیک و درآمد مجموعه بیشتر شده و کیفیت ارائه خدمات را به نحوی بالا ببریم که مردم ما را به سایر رقبا ترجیح دهند.

کرباسیان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: پست مجموعه‌ای است با ویژگی‌های خاص و مدیریت آن بسیار دشوار است و از این لحاظ که از نظر مالی به دولت وابسته نیست مشکلات خاص خود را نیز دارد.

وی افزود: در مجموعه پست و به ویژه در استان اردبیل نیروهای لایق، تحصیل کرده و با تجربه فراوانی وجود دارد و این یک فرصت خوبی است که اگر به آن توجه نشده و به خوبی مورد استفاده قرار نگیرد می‌تواند سبب بروز برخی مسائل شود.

وی گفت: استان اردبیل از عملکرد بسیار خوبی برخوردار بوده و گزارش‌هایی که از سوی مدیرکل ارائه می‌شود و همچنین ارزیابی‌های ماهانه بیانگر این مسئله است./ب


برچسب ها: اردبیل ، عملکرد ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.