عضو حزب مردم‌سالاری گفت: محمدرضا عارف صلاحيت حضور در انتخابات رياست‌جمهوري آينده را دارد اما اينکه وي به عنوان نامزد واحد اصلاح‌طلبان در انتخابات آتي معرفي شود بستگي به نظر خاتمي دارد.

"داریوش قنبری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره حضور "اصلاح‌طلبان" در انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده گفت: در "جبهه اصلاحات" خاتمی به عنوان یک لیدر اصلی مطرح است لذا به طور حتم به دلیل اینکه وی نماد دیدگاه و افکار اصلاح‌طلبان است انتظار می‌رود فردی که از این مجموعه در انتخابات آینده نامزد می‌شود، مورد تایید شخص خاتمي باشد.

وي با اشاره به اینکه انتظار اصلاح‌طلبان این است که خاتمی خود در انتخابات آینده کاندیدا شود، افزود: حضور افرادی چون عارف در انتخابات سال آینده از سوی اصلاح‌طلبان تنها در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که خاتمي از عارف در راستاي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري حمايت کند.

عضو حزب مردم‌سالاری تصریح کرد: عارف به عنوان يک شخصيت سياسي و علمي که در دولت سازندگي و اصلاحات نقش بسزايي داشته است صلاحيت حضور در انتخابات رياست‌جمهوري آينده را دارد اما اينکه وي به عنوان نامزد واحد اصلاح‌طلبان در انتخابات آتي معرفي شود بستگي به نظر خاتمي دارد.

گفتني است محمد‌رضا عارف به عنوان يکي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب از نامزدهاي احتمالي انتخابات رياست‌جمهوري سال 92 است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: خاتمی ، عارف ، اصلاحات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار