اخبار ويژه انتخابات/

از آغاز فعاليت‌هاي انتخاباتي "خ" وزير خارجه دولت اصلاحات تا واکنش خاتمي به طرح مناسک

خبرنگاران باشگاه خبرنگاران در جريان مصاحبه‌ها و پيگير‌ي‌هاي خود برخي اخبار پنهاني و جذاب سياسيون را از گوشه و کنار عالم سياست جمع آوري کرده که اين اخبار پرده از جلسات و اظهار نظر‌هاي مخفي سياسيون بر مي‌دارد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اين روزها تنور احزاب و تشکل‌هاي مختلف سياسي با بحث‌هاي انتخاباتي داغ‌ تر از گذشته شده است.

خبرنگاران باشگاه خبرنگاران در جريان مصاحبه‌ها و پيگير‌هاي خود برخي اخبار پنهاني و جذاب سياسيون را از گوشه و کنار عالم سياست جمع آوري کرده که اين اخبار پرده از جلسات و اظهار نظر‌هاي مخفي سياسيون بر مي‌دارد.



آغاز فعاليت‌هاي انتخاباتي "خ" وزير خارجه دولت اصلاحات

شنيده‌ها حاکي از آغاز فعاليت‌هاي انتخاباتي "خ" وزير خارجه دولت اصلاحات دارد. اين در حالي است که وي چندي پيش کانديداتوري خود در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري را تکذيب کرده بود.

*برگزاري اولين جلسه شوراي مرکزي حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامي

حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی با محوریت محمدرضا راه چمنی و با گرایش اصلاح‌طلبی در مراسمی تحت عنوان اولین "کنگره سراسری" در تهران اعلام موجودیت کرد و گفته مي‌شود که اولين جلسه شوراي مرکزي اين حزب تا چند روز آينده برگزار خواهد شد.


*کانديداتوري کمالي در هاله‌اي از ابهام است

کانديداتوري حسين کمالي همچنان در هاله‌اي از ابهام قرار دارد و اين در حالي است که محجوب وي را کانديداي خانه کارگر مي‌داند اما گفته مي‌شود که کمالي خود را کانديداي خانه کارگر نمي‌داند و از اظهار نظر پيرامون اين موضوع نيز امتناع ورزيده است.

*اختلاف کارگزاران بر سر حمايت از کانديداتوري عارف يا نجفي

شنيده مي‌شود که اعضاي کارگزاران سازندگي بر سر حمايت از کانديداتوري عارف يا نجفي دچار اختلاف شده‌اند. گويا کرباسچي خواهان کانديداتوري نجفي است و اين مسئله با نگراني برخي از کارگزاراني‌ها رو به رو شده است.

*جمع آوري اصلاح طلبان ويتريني

در پي تشکيل جبهه‌هاي جديدي در ميان اصلاح‌طلبان گفته مي‌شود که اين روزها اصلاح طلبان تندرو جمع آوري اصلاح طلبان ويتريني را در دستور کار خود قرار داده‌اند و اين مسئله با اعتراض اصلاح طلبان ميانه‌رو همراه شده است.

*واکنش خاتمي به طرح مناسک

مطرح شدن طرح مناسک از حزب مردم سالاري براي ساماندهي اصلاح‌طلبان با واکنش خاتمي مواجه شده است و کواکبيان نيز گفته که اگر خاتمي کانديدا شود طرح مناسک را اجرا نمي کنيم.

*حاجي بابايي کانديداي ديگر رياست جمهوري

همچنين طي چند روز گذشته  يکي از اعضاي کميسيون برنامه و بودجه مجلس نهم شوراي اسلامي از کانديداتوري حميدرضا حاجي‌بابايي وزير آموزش و پرورش براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم خبر داده است.


انتهاي پيام/س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار