باهنر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

ساز و کار جديد جبهه متحد اصولگرايان براي ورود به انتخابات رياست جمهوري

دبير‌کل جامعه اسلامي مهندسين از احتمال تبيين ساز و کار جديد جبهه متحد اصولگرايان براي ورود به انتخابات رياست جمهوري يازدهم خبر داد.

محمدرضا باهنر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به جايگاه تاثير‌گذار جامعه اسلامي مهندسين در ميان اصولگرايان اظهار داشت: جامعه اسلامي مهندسين در جهت جذب کمّي نيروها تلاش زيادي را نداشته و بيشتر به دنبال جذب نخبگان و ارتقاي سطح کيفي بوده است.

وي ادامه داد: اعضاي جامعه اسلامي مهندسين تاثيرات خوبي را در روند امور کشور داشته‌اند و از سال 67 که جامعه اسلامي مهندسين تاسيس شده در دولت‌هاي ده‌گانه و مجالس نه‌گانه  نيروهايي را داشته است.

*جامعه اسلامي مهندسين تاثيرخوبي در ميان اصولگرايان دارد

باهنر با اشاره به برگزاري مجمع عمومي جامعه اسلامي مهندسين در تير ماه امسال، گفت: با توجه به اينکه شهيد بهشتي را سمبل کارهاي تشکيلاتي در جمهوري اسلامي مي‌دانيم سعي کرديم تا مجمع را در حوالي هفتم تير ماه که سالروز شهادت آيت الله بهشتي است، برگزار کنيم.

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين تاکيد کرد: جامعه اسلامي مهندسين تاثيرات خوبي را در فضاي سياسي اصولگرايان داشته و تا به حال با کمترين چالشي امور خود را انجام داده است.

*حاشيه سازي رسانه ها درباره ايجاد شکاف وانشعاب در جامعه اسلامي مهندسين خلاف واقع بود

باهنر با اشاره به فضا سازي برخي رسانه‌ها درباره عدم کانديداتوري نبوي در دهمين کنگره جامعه اسلامي مهندسين گفت: نبوي يکي از اعضاي تاثيرگزار و جدي جامعه اسلامي مهندسين است و تنها دليل وي براي عدم کانديداتوري در انتخابات شوراي مرکزي، عضويت در هيئت عالي حل اختلاف بوده که اخيرا مقام معظم رهبري وي را به اين سمت منصوب کرده است.

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد: عدم کانديداتوري نبوي با حاشيه سازي برخي رسانه ها روبه‌رو شد و آنان گفتند که شکاف و انشعاب در جامعه اسلامي مهندسين ايجاد شده در حالي که اين مسئله خلاف واقع بود و نبوي به عنوان عضو هيئت موسس در جامعه اسلامي مهندسين فعال است.

وي درباره جذب کمّي نيروها در جامعه اسلامي مهندسين،‌ اظهار داشت: برخي معتقدند که بايد فضاي جذب کمي نيروها را در جامعه اسلامي مهندسين فراهم کنيم که اميدواريم بتوانيم در اين جهت نيز فعاليت‌هاي خوبي را انجام دهيم.

*جبهه متحد با سازوکاري جديد وارد انتخابات رياست جمهوري يازدهم مي شود

باهنر درباره نحوه ورود جبهه متحد به انتخابات رياست جمهوري يازدهم  گفت:‌ احتمال مي‌دهم که جبهه متحد با ساز و کار جديدي وارد انتخابات رياست جمهوري آينده شود.

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد: جبهه متحد نمايندگي گفتمان اصولگرايي، اعتدالي و عقلايي را بر عهده دارد اما اين در حاليست که در مقابل اين جبهه گفتماني تحت عنوان پايداري شکل گرفت.

باهنر افزود: در انتخابات مجلس شوراي اسلامي ترکيب رقابت اين دو جبهه تا حدي تغيير کرد و بخشي از نيروهاي جبهه متحد همچون تحول‌خواهان و ايثارگران به پايداري نزديک شدند.

*از سر‌گيري فعاليت‌هاي جبهه پيروان پس از ماه مبارک رمضان

عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان خط امام و رهبري درباره فعاليتهاي انتخاباتي جبهه مذکور خاطر‌نشان کرد: جبهه پيروان خط امام و رهبري کار خود را به‌صورت جبهه‌اي دنبال مي‌کند و بعد از برگزاري هر انتخاباتي جبهه‌ها به اندکي تنفس و استراحت هم نياز دارند اما بعد از ماه مبارک رمضان مجددا فعاليت‌هاي اين جبهه آغاز خواهد شد.
انتهاي پيام/س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار