عضو حزب مردم سالاري گفت: افرادي كه نقش تصميم‌گيرنده در فتنه 88 داشتند و مرتکب جرم شدند بايد مطابق قانون به جرم آنان رسيدگي شود چرا كه اين مسئله مطالبه مردم است.

داريوش قنبري عضو حزب مردم سالاري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات محمد خاتمي مبني بر تفكيك جريان هاي برانداز و فتنه از اصلاحات اظهار داشت: برخي از چهره هاي تندرو و برانداز با عنوان اصلاحات در واقع يك هدف يعني براندازي نظام را دنبال مي كردند.
 
عضو حزب مردم سالاري در تحليل تناقض‌گويي‌هاي اخير برخي مدعيان اصلاح‌طلب و تلاش آنها براي تطهير عملكرد خود در فتنه 88 افزود: افرادي كه نقش تصميم‌گيرنده در فتنه 88 داشتند و جرم مرتكب شدند بايد مطابق قانون به جرم آنان رسيدگي شود چرا كه اين مسئله مطالبه مردم است.
 
وي ادامه داد: اينكه در حال حاضر برخي از اصلاح‌طلبان مي‌گويند كه در چارچوب قانون مي‌خواهند عمل كنند، امر مثبتي است و افرادي كه با شعارهاي ساختارشكنانه خود به دنبال ايجاد جنگ نرم و كودتاي مخملي بودند بايد از مواضع قبلي خود اعلام برائت كنند.

قنبري تصريح كرد: افرادي كه در جريان فتنه 88 با جريانهاي برانداز و اپوزيسيون خارج نشين هم‌ نوا شدند بايد مورد محاكمه قرار بگيرند و نتايج آن به مردم اعلام شود چرا كه ملت ايران خواستار اين مسئله هستند.  
 
عضو حزب مردم سالاري افزود: مدعيان  اصلاح‌طلبي كه از عملكرد خود در فتنه 88 پشيمان هستند بايد اين مسئله را با صداقت در عمل به مردم ثابت كنند./س3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار