به دلیل آلودگی هوای تهران، بازیکنان پرسپولیس تمرینات خود را با ماسک دنبال کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالي تمرینات فوتبال پرسپولیس تهران راس ساعت 11:30 آغاز شد که گل محمدی به محض ورود به مجموعه درفشی فر با ماسک به صورت وارد شد که این ماسک به دلیل آلودگی هوا و سرماخوردگی گل محمدی بود.

سایر بازیکنان نظیر بزیک، مجتبی حسینی چیذری در تمرین حضور دارند و کریم باقری با لباس شخصی در کنار زمین حضور داشت و سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس با 45 دقیقه وارد درفشی فر شد بعضی از بازیکنان نیز با ماسک به تمرین ادامه دادند و حتی بعضی از کارکنان درفشی فر مجهز به ماسک بودند تا از خطر آلودگی هوا در امان باشند.

یک دستگاه آمبولانس نیز در مجموعه درفشی فر مستقر شده است تا اگر بازیکنی دچار عارضه ای شد و یا آلودگی هوا سلامتی بازیکنان ره به خطر انداخت هر چه سریعتر وارد عمل شود 10  هوادار نیز در درفشی فر حضور داشتند که امروز حضور در تمرینات برای خبرنگاران و هواداران آزاد بود.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز بیشتر از روزهای گذشته سانتر از جناحین بود که تا پایان تمرین نیز بزیک و گل محمدی از دو سمت روی دروازه سانتر می کردند و به نوبت دروازه بان توپ های ارسالی را مهار می کردند تمرینات امروز شنبه 16 دی راس ساعت 12:50 به پایان رسید ولی دروازه بان ها همچنان به تمرین ادامه مي دادند.

لازم به ذکر که فردا یکشنبه تمرینات پشت درب های بسته برگزار می شود.

گفتنی است در پایان تمرینات سرخ پوشان مدیر عامل رسانه ای پرسپولیس پذیرایی مناسبی از خبرنگاران انجام دادند./آق

برچسب ها: بازیکنان ، تمرینات ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار