تاکنون حدود 40 هزار دانشجو و تعداد زیادی از علاقمندان به عکاسی در کارگاه های آموزشی اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با قابلیت های گلکسی نوت 2 آشنا شده اند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ گلکسی نوت 2، یکی از تازه ترین محصولات شرکت سامسونگ در جهان است که قابلیت های متنوعی دارد و فرصت های مناسبی برای بروز و پرورش خلاقیت کاربران بخصوص در زمینه عکاسی و فیلم برداری ایجاد می کند.

 گفتنی است : این گوشی طی دو ماه گذشته به حدود 20 دانشگاه در شهرهای مختلف کشورمان سفر کرده و قابلیت های آن به دانشجویان معرفی شده است.

لازم به ذکر است :گلکسی نوت 2 تا پایان زمان برگزاری کارگاه های آموزشی اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران به دانشگاه های شیراز،  یاسوج، پرديس قم دانشگاه تهران، دانشگاه هنر، الزهرا، خواجه نصيرالدين طوسي، علم و صنعت، شريف، شهید بهشتی، صدا و سیما و چند دانشگاه دیگر سفر کرده و دانشجویان و علاقمندان این فرصت را پیدا کردند که عکاسی و فیلمبرداری با گلکسی نوت 2 را تجربه کنند.

 یاد آور میشود :سامسونگ علاوه بر حمایت از اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، در برگزاری کارگاه های آموزشی این جشنواره نیز مشارکت داشته و در هر کارگاه، کارشناسان  کارکردهای این گوشی را به دانشجویان توضیح داده اند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار