مسئله طرح پيشنهاداتي در خصوص نحوه بهره گيري از يارانه هاي حمايتي از مطبوعات و رسانه ها به صورت طرح يك موضوع بوده كه مي توان در اين باره هم انديشيد.

سيدمحمد حسيني، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران در خصوص نحوه بهره گيري از يارانه هاي حمايتي از مطبوعات و رسانه ها، گفت: يارانه هايي در اختيار ما گذاشته شده به عنوان حمايت از يارانه ها و رسانه ها، ممكن است در اين باره اختلاف نظر وجود داشته باشد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ممكن است كه ديدگاه هاي مختلفي باشد كه آيا ما يارانه هاي حمايتي از مطبوعات و رسانه ها را مستقيما به نشريات و روزنامه ها بدهيم و يا اينكه كارهاي زيرساختي را با آن اجرايي كنيم.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي اظهار داشت: نحوه استفاده از يارانه حمايتي از مطبوعات و رسانه ها به هر حال جاي بحث و بررسي دارد.
به گفته حسيني تا به امروز به عنوان يك نظر مطرح شده، كه بهتر است خود اصحاب رسانه به ما كمك كنند تا درباره نحوه اختصاص يارانه به مطبوعات و رسانه ها چه كاري انجام بشود.
وي تصريح كرد: مسئله به شكل عنوان طرح يك موضوع بوده كه در اين باره هم مي شود انديشيد ولي به هر حال كاري كه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي انجام داده، همان روال مرسوم گذشته بوده است.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ادامه گفت: ولي درحال حاضر به دليل وجود مقداري محدوديت هاي مالي چه بسا ناچار بشويم به راهكارهاي ديگر نيز بينديشيم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار