1Weather نام برنامه‌اي است که توسط شرکت OneLouder در مارکت آندرويد عرضه شده است و در بين تمامي برنامه‌هاي هواشناسي، در رتبه اول قرار گرفته است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اين روزها وضعيت آب و هوا براي تمام اقشار جامعه به نوعي مهم است. در مواقعي هم لازم است تا شما از شرايط جوي در هر ساعت آگاه باشيد. براي مثال براي کوهنوردها، کشاورزان يا کساني که مرتب در سفر هستند اين اطلاعات بسيار مهم است.

تا اين زمان نرم‌افزارها و ويجت‌هاي فراواني در زمينه نمايش شرايط آب‌وهوايي براي سيستم‌عامل آندرويد عرضه شده اما اين هفته قصد داريم تا محبوب‌ترين، حرفه‌اي‌ترين و دقيق‌ترين برنامه هواشناسي را به شما معرفي کنيم.



1Weather نام برنامه‌اي است که توسط شرکت OneLouder در مارکت آندرويد عرضه شده است و در بين تمامي برنامه‌هاي هواشناسي، در رتبه اول قرار گرفته است.
دلايل زيادي وجود دارد که اين برنامه را تا اين حد محبوب کرده است. محيط کاربري 1Weather بسيار ساده و در عين حال با کيفيت و جذاب است. در اين محيط تمام امکانات در سادگي تمام در اختيار شما قرار مي‌گيرند، نوعي سادگي که در آن خلاقيت موج مي‌زند.

 

در اين نرم‌افزار مجموعه‌اي قدرتمند از ابزارهاي هواشناسي در اختيار شما قرار مي‌گيرد. شما مي‌توانيد زمان واقعي وقوع هر رخداد آب‌وهوايي، در هر جايي که باشيد، مشاهده کنيد و پيش‌بيني هوا را تا 7 روز آينده داشته باشيد. همچنين اين امکان فراهم شده تا وضعيت آب و هوايي که شما در آن جا حضور داريد، حتي اگر در حال حرکت هستيد، براي شما آماده شود. با استفاده از اين نرم‌افزار امکان پيش‌بيني ساعت به ساعت وضعيت هوا و اطلاعات بارش وجود دارد. همچنين اين اطلاعات به همراه کيفيت آب و هوا به صورت نمودارهاي متحرک و انيميشني در اختيار شما قرار مي‌گيرند.

علاوه بر اين‌ها براي دسترسي آسان و سريع به اطلاعات، مي‌توانيد چندين مکان را از قبل تعيين کنيد. 1Weather ويجت‌هاي بسيار زيبايي را در طرح‌هاي متنوع در اختيار شما گذاشته تا بتوانيد در يک نگاه از وضعيت جوي مکان‌هاي مختلف اطلاع پيدا کنيد. همچنين مي‌توانيد با تم‌هاي موجود، محيط نرم‌افزار را مطابق ميل خود تغيير دهيد.

يکي از توانايي‌هاي منحصر به فرد 1Weather اين است که، اطلاعات جوي را به صورت توصيفي در اختيارتان مي‌گذارد. به اين صورت که نظرات ساير کاربران در مورد آب و هواي محل زندگي‌تان آورده مي‌شود و همچنين شما نيز مي‌توانيد اطلاعات دريافتي را در بسياري از شبکه‌هاي اجتماعي بين دوستان خود به اشتراک بگذاريد و يا اين داده‌ها را به آن‌ها ايميل کنيد.


برای دانلود اینجا را کلیک کنید




منبع : بایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۰۴:۳۳ ۲۰ دی ۱۳۹۱
لطفا برنامه های جدید برای بادا رو هم توسایت بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
پری
۰۱:۴۰ ۱۷ دی ۱۳۹۱
سلام .برنامه هاتون عالیه عالی... خسته نباشید بابت این همه زحمت برای راحتی کاربران
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۹:۴۶ ۱۶ دی ۱۳۹۱
لطفا یک برنامه برای انتقال برنامه ها از روی گوشی بر روی رم را برای اندروید بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۵ دی ۱۳۹۱
براي جاوا هم بگذاريد
آخرین اخبار