در بازي Aztec Bricks محيط بازي با ظاهري چوبي و سنگي، به شکل دو بعدي طراحي شده است. در واقع اين محيط از ابتدايي‌ترين اشکال بازي آرکانويد است اما گيم ‌پلي بازي ويژگي ‌هاي خاص خود را دارد.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران:

Aztec Bricks يک بازي در سبک آرکانويد است. تا به امروز ايده ساده بازي ‌هاي آرکانويد در بازي‌هاي بسياري به کار گرفته شده است. اگر چه تمام اين بازي‌ها در ايده اصلي، مشترک هستند اما ريزه‌کاري ‌هاي هر بازي، باعث شده است که تجربه آن در دفعات بعدي نيز تازگي داشته باشد.

در بازي Aztec Bricks محيط بازي با ظاهري چوبي و سنگي، به شکل دوبعدي طراحي شده است. در واقع اين محيط از ابتدايي‌ترين اشکال بازي آرکانويد است اما گيم ‌پلي بازي ويژگي ‌هاي خاص خود را دارد.

در Aztec Bricks همين‌طور که با ضربات توپ، موانع را مي ‌شکنيد، مي‌ توانيد جعبه‌هاي جايزه پيدا کنيد. جعبه‌هاي جايزه، موانع نشکستني هستند که هر بار ضربه زدن به آن‌ها، باعث مي‌شود يک آيتم جايزه به سمت پايين بيفتد. آيتم‌هاي جايزه نيز بسيار متنوع هستند و همين موضوع باعث مي‌شود هميشه براي ضربه زدن به جعبه‌هاي جايزه حريص باشيد.

با شکستن موانع، سکه‌هاي ريز و درشتي به سمت پايين مي‌افتد که گرفتن آن‌ها اصلي ‌ترين راه بالا بردن امتياز و شکستن رکورد است.

اين بازي دو بعدي بسيار ساده و البته سرگرم کننده است و همه رده‌هاي سني به سادگي مي‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. در صورت تمايل اين بازي را با حجم 11 مگابايت از این نشاني اينترنتي دريافت کنید: http://byte3.persiangig.com/AztecBricks.zip
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار