اکبر میثاقیان عملکرد بازیکنانش مقابل داماش گیلان را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: تاکنون بر روی چمن مصنوعی خیس بازی نکرده بوديم و در مقابل داماش این مسئله را تجربه کردیم.

اکیر میثاقیان  سرمربی تیم فوتبال آلومینوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: بازیکنان آلومینوم عملکرد بسیار درخشانی مقابل داماش ارائه دادند و خوشبختانه موفق شدیم و یک بازی تماشا گر پسند و سطح بالا سه امتیاز با ارزش را  را کسب کردیم و یک پله در جدول رده بندی صعود کردیم.
 
وی ادامه داد: شناخت کافی نسبت به نقاط ضعف حریف داشتیم  و در تمرینات روی نقاط ضعف داماش  کار کرده بودیم خوشبختانه بازیکنان در مصاف با تیم داماش دستورات کادر فنی را به درستی اجرا و موفق شدیم داماش در خانه خود شکست دهیم.

 میثاقیان تصریح کرد: در مقابل داماش بر روی چمن مصنوعی خیس بازی انجام دادیم تاکنون این شرایط را تجربه نکرده بودیم به هر حال با چنین شرایط و و ضعیتی علی رغم  کم تجربگی بازیکنانم پیروز شدیم.
 
وی افزود:  پتانسیل تیم جوان آلومینوم بسیار بالا است و به طور حتم به مسئولان و مردم استان هرمزگان قول تداوم حضور آلومینوم در رقابت های لیگ برتر را می دهیم و امیدوارم سال های آتی آلومینیوم با قدرت بیشتری به مصاف حریفان برتری خود رود./آق



برچسب ها: اکبر ، میثاقیان ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار