تفاهم نامه همکاری میان شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه الصراط لبنان منعقد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما، نشست مشترک حسن گروسی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و شیخ ضراط مدیر شبکه تلویزیونی الصراط لبنان برگزار شد.
این جلسه که به درخواست شیخ ضراط به دعوت گروسی منعقد شد افق همکاریهای برنامه سازی و تبادل برنامه ای میان دو کشوردوست و  برادر ایران و لبنان ترسیم شد. این جلسه استفاده از استعدادهای برنامه سازی در کشور تبادل برنامه های فاخر مورد توافق قرار گرفت با توجه به وجود پتانسل بالای معارف اسلامی و همچنین حضور علما طراز اول و متفکرین و اندیشمندان اسلامی در ایران و اهتمام رسانه ملی و شبکه قرآن و معارف سیما به تولید برنامه های فاخر و ارزشمند شیخ صراط پایدار تبادل و همکاری بیشتر با شبکه قرآن و معارف سیما شد.
برنامه های دینی و آموزشی و اخلاقی همچون زندگی نامه علما و آیات عظام برجسته دینی همچون حضرت امام ، مقام معظم رهبری، آیات عظام مکارم شیرازی، جوادی آملی، قاضی، بهجت، بهاء الدینی، فاطمی نیا تلاوتهای قراء بنام و همچنین معممین، ادعیه، تواشیح، برنامه های آموزشی پیرامون مناسک حج  و مستند از جمله مهمترین غالب های برنامه ای درخواستی این شبکه عنوان شد.
در این جلسه همچنین احمدی مدیر تبلیغات تلویزیونی المنار و فرخ زاده  مدیر روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما حضور داشتند.
شایان ذکر است تلویزیون المنار دارای سه کانال تلویزیونی بنام های المنار که به پخش برنامه های عمومی و سیاسی می پردازد، طاها که برنامه های کودک و نوجوان را پخش می نماید و الصراط که به پخش برنامه های دینی و معارفی اقدام می نماید.
 
پخش برنامه های تلویزیونی در شبکه الصراط همچون شبکه قرآن و معارف سیما و در قالب های مشابه می باشد. این شبکه روزانه به پخش 8 ساعت برنامه اقدام نموده و در دو بخش مجزا نیز به تکرار برنامه ها اقدام می نماید.
شبکه الصراط از طریق ماهواره عربست برای جهان اسلام و همچنین از طریق پخش زنده در وب سایت خود برای جهان اسلام برنامه پخش می نماید. در خاتمه شیخ ضراط ضمن تقدیر و تشکر از زحمات انجام شده توسط برنامه سازان شبکه قرآن و معارف سیما از آنان برای بازدید از لبنان دعوت به عمل آورد./ي2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار