مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: ذخیره سازی سوخت صنایع و نیروگاه‌ها انجام شده و مردم نسبت به ذخیره سوخت دوم اقدام کنند.

قرایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران به مصرف فراورده‌های نفتی منطقه ساری در 9 ماه امسال اشاره و گفت: 611 میلیون لیتر بنزین سوپر و معمولی و 529 میلیون لیتر نفت‌گاز و 115 میلیون لیتر نفت سفید و یک میلیارد و 526 میلیون لیتر به نیروگاه‌ها و 56 هزار تن گاز مایع در استان توزیع شد.

وی افزود: از ابتدای سال، جمع فراورده‌های توزیع شده بدون گاز مایع 2 میلیارد و 830 میلیون لیتر و جمع بدون نفت‌کوره نیروگاه و گاز مایع یک میلیارد و 306 میلیون لیتر بوده است که رقم بسیار قابل توجهی است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه شرکت نفت منطقه ساری از طریق نفت‌کش‌های جاده پیما، خطوط لوله و کشتی فراورده‌های نفتی مورد نیاز خود را تامین می‌کند، تصریح کرد: منطقه ساری 450 نفر نیروی شاغل و 92 جایگاه بنزین و نفت و 65 جایگاه CNG دارد.

قرایی گفت:: منطقه ساری علاوه بر تامین سوخت استان مازندران با برنامه‌های تدارکاتی شرکت ملی، سوخت‌های سایر استان‌های همجوار را تأمین می‌کند.

وی افزود: منطقه ساری دارای 7 ناحیه و یک نمایندگی در شهرستان سوادکوه و با 2 ذخیره‌سازی مطمئن انبار شهید اسماعیلی و تأسیسات مهم شهید تندگویان است که از نظر استراتژیک بسیار مهم است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری به احتمال کاهش فشار گاز اشاره و متذکر شد: ذخیره سازی سوخت صنایع و نیروگاه‌ها انجام شده و مردم نسبت به ذخیره سوخت دوم اقدام کنند./ب


برچسب ها: ذخیره ، نفتی ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.