مديريت تقاضا زماني در واحدهاي توليدي مفهوم پيدا مي کند که انحصار و چند جانبه گرايي وجود نداشته باشد.

حيدرزاده کارشناس مديريت بازاريابي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: مديريت بازاريابي و تحقيقات به تعداد برندهاي ملي و رقابت پذيري آنها بستگي دارد.

وي افزود: زماني که رقابت از حالت انحصاري و چند جانبه خارج شود مديريت تقاضا در بازار مفهوم پيدا مي کند.

حيدرزاده تصريح کرد: رقابت پذيري تقويت برندها را به دنبال دارد.

اين کارشناس بازاريابي با بيان اينکه مديريت بازاريابي و برند لازم و ملزوم يکديگر هستند ادامه داد: پيش نياز رقابت در صنعت ايجاد برند است.

وي در پايان گفت: مديريت برند در کشور نياز به برنامه ريزي بيشتري دارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار