نماينده ايلام گفت: دولت سعي خود را براي بهره برداري از تمام طرح هاي مسكن مهر در كشور دارد اما به نظر نمي رسد تا پايان سال اين طرح ها به اتمام برسد.

شاپور پولادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه دولت تمام سعي خود براي اتمام طرح هاي مسكن مهر انجام داده است، گفت: با توجه به تمام سياست گذاري هاي درست دولت در تمام نقاط كشور بخشي ازنيازهاي جامعه تامين شده است.
وي ادامه داد: به نظر نمي رسد تمام طرح هاي مسكن مهر تا پايان سال به بهره برداري برسد.
پولادي در ادامه توضيح داد: در بحث صنعتي سازي اقدامات، حمايت و تمهيدات 5 ميليون توماني براي ساختمان ها در مسكن مهر پرداخت شده است.
وي با اشاره به اينكه در تمامي شهرهاي كشور ظرفيت استفاده از مصالح صنعتي سازي وجود ندارد، افزود: در كوتاه مدت استفاده از مصالح صنعتي سازي هزينه هاي ساخت را افزايش مي دهد و همين امر موجب صنعتي سازي در تمامي مسكن هاي مهر شهرستان هاي كشور قابل رويت نيست.
عضو كميسيون عمران در ادامه تصريح كرد: يكي از مشكلات بخش مسكن و مسكن مهر سهم آورده مردم بود كه در همان رقم اندك هم فراهم كردن آن براي برخي دهك هاي پايين جامعه مشكل بود.
نماينده ايلام با بيان اينكه مبلغ آورده مورد نياز براي ثبت نام در طرح مسكن مهر باعث مي شد كه عده اي از گرفتن اين واحدها منصرف شوند، اظهار داشت: افزايش تسهيلات مي تواند منجر به رونق پروژه مسكن مهر شود، تا دولت در اين طرح به اهداف مورد نظر خود برسد.
پولادي قيمت مسكن ارتباط مستقيمي با هزينه توليد مسكن دارد و به تسهيلات مربوط نمي شود.
وي در پايان خاطر نشان كرد: پيش بيني مي كنيم كه در دوره بلندمدت افزايش تسهيلات و اجراي درست طرح مسكن مهر بتواند منجر به مديريت تقاضا در بخش مسكن و كاهش قيمت و در نهايت ايجاد تعاون در بازار شود./و/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار