بعد از اینکه دولت ونزوئلا از وخامت حال هوگو چاوز رئیس جمهور این کشور خبر داد مراسم سال نو میلادی در این کشور لغو شد و اخبار مربوط به نگرانی از وضع جسمانی چاوز در رسانه های این کشور منتشر شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ، بعد از انتشار گزارش هایی در رسانه های این کشور درباره مشکلات جدید چاوز که چهار بار در کوبا تحت عمل جراحی سرطان قرار گرفته است خیابان های شهر کاراکاس در شب سال نو میلادی خلوت بود.

نیکلاس مادورو معاون چاوز و وارث سیاسی وی روز گذشته خبر مربوط به مشکلات وضع جسمانی چاوز را اعلام کرد و گفت چاوز برای به دست آوردن سلامتی خود نبرد می کند.

چاوز که به نماد حرکت های مردمی در منطقه آمریکای لاتین و مخالفت با امپریالیسم آمریکا تبدیل شده است از سال 1999 میلادی در راس قدرت ونزوئلا بوده است.

بسیاری از مردم ونزوئلا معقتدند بدون حضور چاوز جشن سال نو میلادی خالی از مفهوم است.

در پایگاه توئیتر و بسیاری دیگر از پایگاه های اجتماعی اینترنتی، کاربران جملاتی امیدبخش درباره اینکه چاوز به زودی سلامتی خود را به دست خواهد آورد منتشر کرده اند.

چاوز پنجاه و هشت ساله که در انتخابات ریاست جمهوری ماه اکتبر برنده شد قرار است در ده ژانویه مراسم تحلیف را به جای آورد و برای شش سال دیگر به عنوان رئیس جمهور فعالیت کند. .
برچسب ها: چاوز ، ونزوئلا ، عمل جراحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار