تيم "ميلياردر" به خوبي به تعهدات خود عمل كرده و معتقدم قلم "سعدونديان" اين اثر را ماندگار مي كند.

فريبا نادري بازيگر نقش "قديم" در "ميلياردر" در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: طبق دعوت "رامين عباسي زاده" تهيه كننده و "عليرضا اميني" كارگردان از پروژه قبلي به مجموعه "ميلياردر" دعوت شدم و كار را با تيمي متفاوت شروع كردم. 
وي در ادامه گفت: متن اوليه مجموعه "ميلياردر" در تيم قبلي به شكلي نبود كه با اين عوامل مخاطبان شاهد آن هستند. 
نادري با اشاره به نارضايتي خود از گروه قبلي "ميلياردر" گفت: دوست نداشتم بعد از 10 سال هنرور باشم ولي با تيم جديد "رامين عباسي زاده" و "عليرضا اميني" قول هايي دادند و با اعتمادي دو طرفه كار پروژه را پيش بردند. 
بازيگر نقش "قديم" در خصوص فيلمنامه قوي "ميلياردر" تصريح كرد: "زامياد سعدونديان" به خوبي تواسنت صداقت و شايستگي افراد را به تصوير در آورد و در مقابل آن به خوبي حاكم بودن رابطه به ضابطه را در هر جايگاه و شغلي را نشان مخاطب داد. 
نادري در خصوص موفقيت "ميلياردر" ابراز داشت: گاهي در مجموعه اي با بازيگراني متعدد، آن اثر مورد توجه مخاطبان قرار نمي گيرد ولي "ميلياردر" توانست همذات پنداري خوبي را با همه مردم جامعه داشته باشد. 
وي ادامه داد: افراد  ناكار آمد به خوبي در "ميلياردر" به تصوير كشيده شدند و من اين اتفاق را يكي از بزرگترين موفقيتهاي اين مجموعه تلويزيوني مي دانم. 
اين بازيگر با اشاره به كسب تجربه از پيشكسوتان "ميلياردر" تصريح كرد: تجربه خوبي را با اين تيم داشتم و از تجربيات بزرگاني چون "شريفي نيا"، "عاطفه رضوي" و ديگر پيشكسوتان نيز به خوبي بهره مند شدم.
 وي خاطرنشان كرد: خوشحالم كه شخصيت "قديم" و زحمت تيم "ميلياردر" توانسته نظر مخاطبان را جلب كند./ص
برچسب ها: میلیاردر ، سریال ، مجموعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار