علیرضا امینی گفت: "میلیاردر" مجموعه است که اتفاقات کنونی جامعه و زندگی جاری مردم را به تصویر می کشد، من بدآموزی در آن ندیدم.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگی  باشگاه خبرنگاران، عصر امروز نشست رسانه ای سریال "میلیاردر" باحضور کارگردان و عوامل تهیه این مجموعه در شمس العماره محل تصویربرداری "میلیاردر" برگزار شد.
رامین عباسی زاده تهیه کننده در خصوص فعالیت این تیم گفت: کار به لحاظ کیفی نتوانست با تیم قبلی ادامه پیدا کند و طی گفتگویی با مسئولان صدا و سیما فرم کار عوض شد و با تیم جدید و دو نفر از بازیگران بدون حاشیه پروژه قبلی، کار را کلید زدیم.
وی ادامه داد: یک سلیقه عمومی وجود دارد که به تهیه کننده کار مربوط می شود و درخصوص نقاط مثبت این پروژه طی گفتگویی با امینی به یک سلیقه مشترک رسیدیم که متفاوت از تیم گذشته بود.
همچنین، علیرضا امینی کارگردان "میلیاردر" اظهار داشت: نگاه من به سینما و تلویزیون متفاوت است و برای پروژه "میلیاردر" سناریویی به من داده شد و من باتوجه به تحصیلات و توانایی ام در این رشته آن را با تیم جدید آغاز کردم.
وی تصریح کرد: این سریال اجتماعی به لحاظ طنز دارای فضای رئال است و نسبت به آثار ساخته شده توسط مهران مدیری و رضا عطاران بسیار متفاوت است.
امینی با اشاره به بدآموزی های این مجموعه اظهار داشت: "میلیاردر" مجموعه است که اتفاقات کنونی جامعه و زندگی جاری مردم را به تصویر می کشد. من بدآموزی در آن ندیدم.
کارگردان "میلیاردر" با اشاره به فصل دوم تولید این سریال اظهار داشت: شروع فصل دوم زمان مشخصی ندارد و ما باید با مسئولان صدا و سیما درخصوص بودجه و وضعیت مالی تیم "میلیاردر" به گفتگو بنشینیم و در صورت توافق برخی از سوالات مطرح شده زمان آغاز تولید فصل دون را به طور دقیق تر به اصلاح خواهیم رساند.
وی خاطرنشان کرد: فصل دوم "میلیاردر" اگر ساخته شود با فضایی متفاوت و به لحاظ ساختاری و کیفی و اتفاقاتی که برای هر کدام از شخصیت ها در این پروژه می افتد، به روی آنتن می رود.
همچنين زامياد سعدونديان نويسنده، ميلياردر اظهار داشت: چند تا از كليد بيشتر براي درام نويسي نداريم، اكثر سوژه ها مطرح شد و صدها مدل شبيه  هم در سريال ها ساخته شده اند. تقدم و تاخر شخصيت ها اين كار را به عنوان كار شاخص مطرح كرد.
 سامان گوران بازيگر نقش "بهادر" اظهار داشت: فرصت خوبي بود كه شانس خود را امتحان كنم و خوشبختانه خيلي زود با  اين نقش ارتباط برقرار كردم.
وي ادامه داد: مظلوميت بهادر را در خود خيلي نمي بينم اما سكوت و تنهايي هميشگي اش خيلي بر من تاثير داشت.
گوران در ادامه تصريح كرد: امثال بهادر در جامعه بسيارند و در فصل دوم اين سريال با لايه هاي پنهان  اين شخصيت بيشتر آشنا مي شويد.
همچنان محمدرضا شريفي نيا بازيگر نقش "سعيد فرجام" گفت: يكي از ويژگي هاي كار وجود چهره هاي تازه نفس كه همان جوانان باشند در كنار پيشكسوتان بود و جذابيت سناريو و رواني ديالوگها يكي از دلايل حضور من در اين سريال بود.
وي خاطرنشان كرد: تعامل بين نسل جوان حاضر در اين پروژه و پيشكسوتان بسيار خوب بود و اين امر باعث زنده شدن فضا و روح كار در ميليارد شد كه من آن را موقعيت بزرگي براي اين مجموعه مي دانم./ی2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۶:۲۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
عالی بود!
جزو سریال های ایرانی بود که واقعا جذبم کرد، امیدوارم به دست فراموشی سپرده نشه و شاهد فصل دوم هم باشیم!
آخرین اخبار