علت پذيرش اين نقش ها تنها تامين مالي بود و در غير اين صورت هرگز يكي از اين فيلم نامه را قبول نمي كردم.

محبوبه بيات بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص علل كم كاري پيشكسوتان گفت: بسياري از تهيه كنندگان غير حرفه اي با بي توجهي به كيفيت كار به استفاده از نابازيگران با دستمزدهاي پايين مي‌پردازند و شرايط كم كاري پيشكسوتان را فراهم مي‌آورند.
وي افزود: برخي از تهيه كنندگان با دعوت از افراد مسن تازه كار در سينما تنها در پي اتمام پروژه هاي خود در مدت زمان اندك هستند كه برنامه ها و فيلم هاي بي كيفيت حاصل آن است.
بيات عنوان كرد: ورود برخي از افراد به اين عرصه براساس ارتباطات آنها با تهيه كنندگان نيز به اين امر دامن مي زند.
وي عنوان كرد: اين بازيگران چهره و ستاره به علت بي تجربگي و اتمام عمر بازيگري آنها بعد از مدتي كوتاه قادر به ايفاي نقش هاي با كيفيت نيستند.
بيات اذعان كرد: وجود فيلمنامه هاي ضعيف و شخصيت هاي يكنواخت ومشابه در آنها نيز به اين امر دامن مي‌زند. حتي خود من در صورت تامين مالي تا پايان عمرم، هرگز يكي از اين فيلم نامه هايي را كه نقش شخصيت هاي آن را بازي كردم و نمي‌پذيرفتم.
اما به دليل هزينه هاي بالاي زندگي، به دليل عدم توانايي در حرفه هاي ديگر مجبور به پذيرش آنها هستم.
وي در اين خصوص تصريح كرد: در يكي از همين پروژه ها از نزديك شاهد فيلم نامه نويسي يكي از تهيه كنندگان در همان لحظه سر صحنه بودم.
گفتني است محبوبه بيات در حال حاضر مشغول بازي در تئاتري با عنوان شب بخير كوچولو به كارگرداني آرش منظوفي نيا است كه در اين نمايش لعيا زنگنه و امير زندگاني نيز نقش آفريني مي‌كنند.
لازم به ذكر است وي يك پروژه تك نفره براساس داستان هاي متنوعي براي جشنواره تك نفره را نيز كارگرداني مي كند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.