جوابيه کوبنده مردم در 9 دی، همچون مهر بطلانی بر خواسته‌های شوم و اقدامات براندازانه خارج‌نشین‌های مزدور و بی‌بصیرت‌های داخل نشین بود.

به گزرش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگارن،‌ سجاد مصطفي‌پور مسئول بسيج دانشکده اقتصاد دانشگاه شهيد بهشتي در يادداشتي به مناسبت سالگرد 9 دي آورده که حماسه‌های متعدد مردمی در طول تاریخ 34 ساله انقلاب اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست،از حماسه ی 22 بهمن 1357 که در آن مردم ایران با تکیه بر ارزش های ناب اسلامی و رهبری امام خمینی(ره) خلق کننده ی نظام و طنین عدالت خواهی متفاوت نسبت به تمامی کشورهای جهان بوده،گرفته، تا خلق حماسه ی 9 دی 1388 که نمایانگر جلوه ای دیگر از حرکت پرشتاب ملت ایران در مسیر پیوند با دولت جهانی امام عصر(عج) و نشانگر هوشیاری و بیداری این مردم در مقابل فتنه های زمان بوده است.

 انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری با مشارکت 85 درصدی مردم در پای صندوق های رای در زمره کم نظیرترین انتخابات در جهان قرار گرفت، اما تحمل این مهم برای مخالفان نظام جمهوری اسلامی گران آمد و از فردای انتخابات سعی در ایجاد التهاب و آشوب در فضای کشور کردند.

توهین‌های متعدد به دلسوزان نظام و ملعبه قرار دادن شعور مردم ایران در روز قدس و 13 آبان هدفی جز تخریب چهره نظام را دنبال نمي‌کرد، با مقابله هوشمندانه مسئولین و مردم همیشه در صحنه خنثی شد؛ اما نکته ای که قابل تامل است حوادث اندوهناک عاشورای 88 بود،جایی که بغض مردم مسلمان ایران شکست.  

هتک حرمت عاشورای 88 از سوی فتنه گران زخمی بزرگ بر قلوب مردم مومن و ولایی ایران وارد ساخت و باعث آن شد که در 9 دی 1388 تمامی مردم با وحدت بی‌نظیر و مثال زدنی همچون سیل خروشان با مشت‌های گره کرده، در راه دفاع از ارزش‌های و معنویات و انقلاب خود به خیابان‌ها بیایند و به تمامی بدخواهان و دشمنان(در خارج و داخل) خود بفهمانند که در پشتیبانی و حفظ تقدسات خود در مقابل هر عمل ناپسند لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

جوابيه کوبنده مردم در 9 دی، همچون مهر بطلانی بر خواسته‌های شوم و اقدامات براندازانه خارج نشین‌های مزدور و بی‌بصیرت‌های داخل نشین بود.

از ديگر ویژگی‌های بارز حماسه 9 دی، اقدام سریع و به هنگام و تجلی یافتن ایمان دینی و پیوند دوباره با انقلاب و رهبری را می‌توان اشاره کرد؛ مردم در این روز با گام های مستحکم و مشت‌های آهنین، تودهنی بزرگی به دشمنان خود زدند.حرکت عظیم مردم ایران در 9 دی باعث ایجاد یاس و دلسردی در بین دشمنان کشور شد و تمامی طرح ها و نقشه های آنها را نقش برآب کرد.
 
9 دی تلاشی همه‌گیر برای اعاده وحدت اجتماعی‌ای بود که در تفکیک شرکت کنندگان پيروز و مغلوب انتخاباتي خدشه دار شده بود و استمرار این امر در یک دوره چند ماهه آسیب‌های فراوانی را به جامعه تحمیل کرده بود. بنابراین می‌طلیبید که این امر با دم  مسیحایی زنده شود تا سرزندگی به ایران زخم خوررده از آشوب بازکردد.

مطالبه اصلی مردم در این روز برخورد با کسانی بود که عامل اصلی ایجاد آشوب و هتک حرمت به مقدساتشان بودند، مردم با سر دادن شعار «خواص بی بصیرت،مایه ننگ ملت» از مسئولین خود انتظار برخورد قاطع با فتنه گران را داشتند ،کسانی که درصدد تغییر چهره ی انقلاب اسلامی و تبدیل آن به کشور زیر سلطه غرب با هویت غیر دینی بودند.

حوادث و رویدادهای گذشته اگر چه محتوای تاریخ است اما گنجینه عظیم برای عبرت گیری آیندگان و سرمایه‌ای ارزشمند برای بشر و چراغ راهی برای مسئولان است.نباید فراموش کنیم آنچه از 9 دی برایمان به یادگار ماند این سخن امام(ره) بود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب وارد نشود.

مردم ایران اسلامی این سخن امام عزیزشان را دوباره بازیافتند و در حرکت خودجوش و بزرگ در دفاع از ولایت لحظه ای به خود تردید راه ندادند چرا که به خوبی فهمیده بودند دفاع از ولایت و حرکت در مسیر پرچمدار آن،مانع رقم خوردن کربلایی دیگر خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار