معاون فرهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: نهم دی ماه از ایام الله است که خداوند به واسطه حضور مردم، بار دیگر انقلاب اسلامی را در مقابل دشمنان سربلند کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام فرج اله معاون فرهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، با تبيين جزييات حماسه 9دي گفت: در عاشورای سال 88 دشمن با امکانات و توانایی خود به صحنه آمد و همه گروه‌ها با اختلافاتی که با هم داشتند، درمقابل انقلاب اسلامی، متحد شدند و مانند جنگ احزاب دست در دست هم دادند تا چراغ انقلاب را خاموش کنند اما در نهم دی این اتحاد دشمن شکسته شد و این روز نیز برای همیشه در تاریخ انقلاب جاودانه ماند.

وي حماسه 9 دي را ايام الله خواند و افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید: «تذکر بایام الله » ایام الله را متذکر شوید و آن را حفظ کنید بنابراین طبق کلام خداوند، ما باید این روز را حفظ کنیم.

معاون فرهنگی این دانشگاه در ادامه اظهار داشت: دانشگاه مرکز علم و اندیشه است و یکی از مراکز مهمی است که حرکت‌های جامعه را از لحاظ علمی پشتیبانی می‌کند و در بیداری و آگاه نمودن مردم نقش بسزایی دارد، لذا این روز بزرگ باید در دانشگاه با شکوه خاص برگزار شود و از سوی اندیشمندان دانشگاه مورد تحلیل قرار بگیرد و نسل جوان ، دانشجویان نیز با این مساله آشنا شوند.

وي در پايان با اشاره به لزوم تقويت بصيرت در نسل جوان گفت: باید دانشجویان ما از زوایای پیدا و پنهان این جریان آگاه شوند که آگاهی نسل جوان، آگاهی جامعه را به دنبال دارد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دانشگاه ، بصیرت ، نه دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار