یوم الله9 دی ماه سال 88 نقطه عطف حضور ولایی مردم ایران در پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان گفت :در این روز تاریخ ساز حماسه ای درخشان از غیرت دینی مردم تجلی یافت و عاشورائیان سراسر کشور در اقدامی خود جوش به خیابان ها آمدند تا بساط فتنه گران و حرمت شکنان ساحت مقدس عاشورائیان حسینی را برچیدند.

مجتبی اشجری بااشاره به دیدار جمعی از مردم بصیر گیلان با رهبری در 8 دی ،افزود: بی تردید تحسین رهبرمعظم انقلاب اسلامی از بصیرت مردم گیلان ، به منزله چراغ راهی است که در طول تاریخ می تواندالگوی مناسب در جهت تداوم و هوشیاری همراه با تبعیت از ولایت فقیه باشد.

وی تصریح کرد : همزمان با سالروز این حماسه گرانقدر ، همایش ویژه ای ساعت 30/9 صبح روز جمعه 8 دی ماه در میدان شهدای ذهاب ،شهرداری رشت برگزار می شود.

لازم به یادآوری است در آستانه فرارسیدن سالروز هشتم و نهم دی ماه شخصیت ها ، استادان ، دانشجویان ، فرهنگیان ، دانش آموزان ، کارکنان ادارت و نهادهای دولتی و بخش خصوصی کارگران ، اعضای تشکل های مردم نهاد ، انجمن های اسلامی وقشرهای مختلف مردم گیلان با ارسال پیام ها و اطلاعیه های جداگانه ضمن تجدید پیمان با ولی امر مسلمین و گرامی داشت این روز تاریخی ، آمادگی خود را برای حضور در همایش 8 دی اعلام کردند./ ب


برچسب ها: روز ، حماسه نهم ، دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.