امام جمعه شهرستان رباط كريم در گردهمايي 9 دي در دانشگاه آزاد اين شهر فتنه سال 88 را ايستادگي در برابر حق دانست و از آن به نام جنگ نرم ياد كرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ حجت الاسلام و المسلمين محمدي نژاد امام جماعت شهرستان رباط كريم در گردهمايي 9 دي در دانشگاه آزاد اين شهرستان با اشاره به اينكه در بسياري از موارد دوست و دشمن با هم اشتباه گرفته مي شدند تصريح كرد: همواره بايد به اينكه اين انقلاب چگونه و با چه انگيزه ا ي بوجود آمده توجه كنيم اساس فتنه سال 88 مقابله حق و باطل بود ظاهرش انتخابات بود ولي اساس زدن حق و مقابله با قرآن و دين بود كه دشمنان از قبل براي آن برنامه ريزي كرده بودند.

وي گفت: يهودي صهيونيست در جاي جاي اين جهان وجود دارند و همه عوامل خود را در همه جا پراكنده اند و اين امر در بسياري از روساي كشورهاي عربي اسلامي نيز ديده مي شود آنها معتقدند كه يهود صهيونيست نظام برتر است زمانيكه خداوند در قرآن مي فرمايد بدترين دشمن اسلام و انسان است بنابراين در كل دنيا دشمني صهيونيست غير قابل انكار است.

محمدي نژاد از جمهوري اسلامي و انقلاب به عنوان يك حركت خوب ياد كرد و گفت: اسلام با سردمداران كفر در مقابله است و دشمني با فشارها،‌تحريم ها و ايجاد تفرقه و ايجاد حس بدبيني مي خواهد كاري كند كه در يك جنگ نرم جاي پايي را در كشور به جاي بگذارد.

وي در ادامه افزود: جوانان بايد بدانند كه دشمنان با ظاهري فريبنده به اسم آباداني جلو مي آيد و ميخواهد مارا قبضه كند بنابراين  جوانان بايد آگاهانه برخورد كنند و فريب نخورند دانشجويان بايد  اتفاقات را تحليل كنند و مطيع حرفهاي بي اساس باشند.

امام جمعه رباط كريم در خاتمه اساس پيروزي و شكل گيري حماسه 9 دي را بصيرت مردم نقش رهبري و حركت روز عاشورا دانست خاطرنشان كرد: مسلمانان بايد هر كجا كه فتنه اي برپاست لباس شهادت بپوشند و در مقابل يزيد زمان ايستادگي كند و حق را پيروز گرداند وي 9 دي را روز رنگ باختن فتنه اي رنگي دشمنان دانست./ح

برچسب ها: حماسه ، نهم دی ، حق ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار