رئيس دانشگاه آزاد مركز رباط كريم در گردهمايي با حضور مسئولين دانشگاه و مقاومت شهري شهرستان رباط كريم 9 دي را نمايش تعهد و تدين و بصيرت مردم ايران دانست.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران حاضر در گردهمايي 9 دي در دانشگاه آزاد مركز رباط كريم، دكتر قصري رئيس اين دانشگاه گفت: اتفاقي كه در 9 دي 88 در كشورمان رخ داد بارها و بارها در دوره انقلاب و پس از آن در دوره هاي زماني مختلف اتفاق افتاده است و مردم ايران با اين حركت تدين ، بصيرت و تعهد خود را نسبت به اسلام و كشورشان نشان داده اند.

وي 9 دي را اتفاقي دانست كه از دل مردم برآمده و تصريح كرد: با نگاه به گذشته ميتوان فهميد كه در واقع انقلابي كه در 19 دي سال 56 با چاپ مقاله اي مبني بر هتك حرمت به حضرت امام خميني "ره"با امضاي مجهول رشيدي مطلق چاپ شد آغاز و روند آن از آن زمان تاكنون تسريع شده است.

وي تاكيد كرد: فتنه هايي در كشور ايجاد شد كه متاسفانه خواسته يا ناخواسته جوانان ما در اين راه خرج شدند اما خوشبختانه با بصيرت و درايت مردم عزير كشور و مهمتر از آن وجود رهبري فرزانه اين قضايا مستهلك شده و دانشگاهها هم وظيفه دارند كه اين بصيرت را گسترش دهند تا دشمنان حق تجاوز به  كشور را به خود ندهند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار