در بيانيه جامعه اسلامي دانشجويان واحد بوشهر آمده است: همواره تبلور دینداری و ایمان در شالوده تفکرات سیاسی مردم ولایت مدار ایران از جایگاه والایی برخوردار بوده است و نشانه آن حماسه 9 دی سال88 می‌باشد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر به مناسبت 9 دی بيانيه‌اي را به شرح زير صادر کرد:

حضور گسترده ملت شریف ایران در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول سه دهه گذشته، بصیرتی بالا و فرهنگی پویا را از هر ایرانی در اذهان عموم مردم جهان به عرصه ظهور گذاشته است.

همواره تبلور دینداری و ایمان در شالوده تفکرات سیاسی مردم ولایت مدار ایران از جایگاه والایی برخوردار بوده است و نشانه آن حماسه 9 دی سال88 می‌باشد.

حماسه 9 دی متعلق به مردم است و بی شک مردم در شناخت نظام اسلامی به تکامل ویژه ای رسیده بودند که این حماسه را آفریدند. ما یک ملت مالک اشتریم ، فرزندان عباس (ع)، فدائیان و عشاق حسین (ع). دانشگاهیان خود را از مردم می دانند و در این روز که یادگار بصیرت مردم است به سیل خروشان ایشان می پیوندند.

جامعه اسلامی دانشجویی پیروان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با ندایی انقلابی که نشأت گرفته از انقلاب شکوهمند اسلامی است، به تبعیت از مقام معظم رهبری به ندای با بصیرت امت شهید پرور ایران اسلامی لبیک گفته و همراه با ملت عزتمند ایران اسلامی در راهپیمایی با شکوه 9 دی شرکت می‌نماید و از اقشار مختلف اعم از جامعه دانشگاهی، جامعه پزشکان ، جامعه مهندسین ، اصناف و ...دعوت بعمل می‌آورد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار