با حضور مدیرکل امور شعب و مناطق پست بانک ایران، نخستین شعبه خصوصی پست بانک در سلماس راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ،غلامحسین صباغی مدیرکل امور شعب و مناطق پست بانک ایران صبح امروز در مراسم افتتاح این شعبه در جمع مسئولان دفتر پیشخوان دولت شهری و کارگزاران دفاتر ICT روستایی اظهار داشت: خانواده بزرگ پست بانک متشکل از دفاتر و شعب بوده و سیاست‌های کلی این بانک نیز حمایت از دفاتر به منظور حفظ و ادامه فعالیت آن است.

صباغی افزود: مدیریت امور شعب و مناطق پست بانک بر پایه سیاست‌های این بانک برنامه‌‌های عملیاتی را اجرا کرده تا علاوه بر ایجاد انگیزه، درآمد دفاتر را نیز افزایش دهد.

مدیرکل امور شعب و مناطق پست بانک ایران با اشاره به ساماندهی دفتر خدمات بانکی، اظهار داشت: ایجاد باجه‌های مستقل و نصب تابلوهای پست بانک بر سر درب دفاتر خدمات بانکی سبب شده تا هویت بانکی آن تقویت شود و هموطنان نیز اعتماد لازم را نسبت به بانکی بودن فعالیت‌‌های دفاتر مذکور داشته باشند.

وی تصریح کرد: این پروژه همراه با پروژه‌های عملیاتی دیگری از قبیل؛ پول‌رسانی، همیار بانک و خرید خودرو جهت سرکشی و آموزش دفاتر و اجرای طرح‌های ماک، بام و L.M.S تقویت شده است.

صباغی در تشریح طرح همیار بانک گفت: بر اساس این طرح، کارگزاران متخصص و با سابقه توسط مدیریت‌های شعب سراسر کشور شناسائی شده و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی لازم توسط اداره کل آموزش و تحقیقات، پذیرفته‌شدگان نهایی موفق به دریافت گواهینامه همیار بانک می‌شوند.

صباغی اضافه کرد: کارگزاران دارنده گواهینامه مذکور با هماهنگی مدیریت شعب استان‌ها نسبت به آموزش سایر کارگزاران و متصدیان دفاتر خدمات بانکی محدوده جغرافیائی خود در حوزه‌های تعریف شده و مطابق شرح وظایف تعیین شده اقدام می‌کنند که جزئیات این طرح به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

مدیر امور شعب پست بانک تصریح کرد: بانکداری الکترونیک به عنوان بهترین عامل افزایش درآمد دفاتر مدنظر بانک قرار گرفته و قرارداد شاپرک برای نصب و راه‌اندازی 50 هزار پایانه فروش (POS) در دفاتر از راهکارهای ارائه شده است.

وی افزود: یکی از دستاوردهای دولت در چند سال گذشته تجهیز و آماده‌‌سازی دفاتر پست‌ بانک بوده که این اقدامات موجب رضایت مردم به ویژه روستاییان شده است.

صباغی تاکید کرد: پست بانک با ارائه خدمات خود توانسته اهداف مهم دولت الکترونیک را در روستاها و شهرها برآورده کند.

وی با اشاره به نقش پست‌بانک در کشور اعلام کرد: حضور مخابرات، پست و سایر نهادها و ارگان‌ها در دفاتر پست‌بانک یک فرصت ارزشمند است که حضور پست‌بانک به عنوان یک بانک حلقه تکمیل‌کننده خدمات سایر ادارات است./س

برچسب ها: سلماس ، ایران ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.