معاونت فرهنگی اجتماعی جامع علمی کاربردی از آغاز طرح راه اندازی باشگاه های فرهنگی دانشجویی در مراکز این دانشگاه تا پایان امسال خبر داد.

دکتر مهدی فیض، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه جامع در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به بررسی های انجام شده در صورت مساعد بودن شرایط باشگاه فرهنگی دانشجویی در دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهر 92 مبنای نظری آن تدوین شده است و نقش های هفت گانه ای برای فارغ التحصیلان مطلوب علمی کاربردی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که برخی از مراکز علمی کاربردی با کمبود فضا روبرو هستند خاطر نشان کرد: با مشروع فعالیت این باشگاه ها دانشجویان علاقمند به فعالیت های فرهنگی و علمی می توانند در این باشگاه ها شرکت و از امکانات آنها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: فارغ التحصیلان دانشگاه باید علاوه بر آموخته های آموزشی و پژوهشی مهارت های لازم را در زمینه های فرهنگی، اجتماعی،اقتصادی، سیاسی و معنوی را کسب کرده و خود را برای یک زندگی سالم پر بار آماده کنند.

وی تصریح کرد: در این فرایند نقش فرد در برابر خودش، امور عبادی، مناسک مذهبی، سرپرست فعلی یا آینده خانواده، اشتغال دانش بنیان، تعامل با محیط زیست، تعامل با مردم و حتی نقش موثر در جریان های سیاسی و اجتماعی تعریف شده است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون 34 جشنواره سراسری فرهنگی در دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام شده است که به جز استان تهران که عهده دار 4 جشنواره فرهنگی شده است دیگر استان ها برگزاری یک جشنواره را متقبل شده اند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار