در حال حاضر هزار مرکز علمی کاربردی در سراسر کشور در حال فعالیت است و تا بهمن ماه سال 91 نیز 100 مرکز جدید در این دانشگاه راه اندازی خواهد شد.

دکتر پور عباس رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار  صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت:  تا چند سال پیش تعداد مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی 640 مرکز آموزشی بود اما در طی 2 سال اخیر تعداد این مراکز به 1000 مرکز رسیده است و تا بهمن ماه سال جاری نیز 100 مرکز علمی کاربردی جدید در دانشگاه جامع علمی کاربردی راه اندازی می شود.

پور عباس افزود: مقاطع تحصیلی در دانشگاه جامع علمی کاربردی شغل محور اندر و بیش از هزاران شغل در کشور احضاء شده است و 65 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه وارد بازار کار مرتبط با رشته تحصیلی خود می شوند.

وی تاکید کرد: دوره های کارشناسی حرفه ای ارشد این دانشگاه پروژه محور است و بر این اساس نیز دوره های مهندسی خبرگی راه اندازی می شود که این دوره ها نیز به منظور توسعه فناوری در محیط کار خواهد بود همچنین به برنامه ریزی دانشگاه جامع علمی کاربردی در راه اندازی دوره های مهندسی خبرگی که معادل دکتری در دانشگاه های دیگر است کمک می کند.

وی خاطر نشان کرد: عملکرد دانشگاه جامع از سایر دانشگاه متفاوت است و در این دانشگاه معنای واقعی کاربردی بودن علم و پژوهش مشاهده می شود./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، علمی ، کاربردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.