معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی از تغییر ساختار آموزشی این دانشگاه از قدیم به جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد دکتر محمدامین ترابی زاده در نشست خبری در خصوص روز مهارت و کارآفرینی با بیان این مطلب گفت: هم اکنون 63 مرکز علمی کرابردی در خراسان رضوی مشغول به فعالیت هستند که 40 درصد دانشجویان آن در نظام آموزشی ترمی و 60 درصد آنان پودمانی هستند.

وی فعالیت این مراکز را در گروه های اصلی صنعت، کشاورزی و مهندسی عنوان کرد و گفت در حال حاضر دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی در حال مطلوب کردن نظام در دو رشته ی مهندسی فن آوری ارشد به عنوان کارشناسی ارشد و مهندسی فن آوری خِبره عنوان دکترا می باشد.

ترابی زاده تاسیس موسسات آموزش سراسری علمی کاربردی، تغییر ساختار نظام آموزشی از قدیم به جدید را از برنامه های جدید این دانشگاه با همکاری فنی و حرفه ای خراسان رضوی دانست و اظهار کرد: 60 درصد این نوع آموزش ها مهارتی و 40درصد دانش پایه خواهند بود.

وی از تحصیل 45 هزار دانشجو در این مراکز خبر داد و خاطرنشان کرد: کاردانی فنی، مهندسی فنی، مهندسی فن آوری ارشد و مهندسی فنآوری خِبره از ساختارهای جدید در این دانشگاه با هدف افزایش و گستره ی فعالیت های این مرکز است.

معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی ادامه داد: نظام تک پودمان، بین سطحی و کوتاه مدت نیز از برنامه های جدیدی می باشد که دانشجویان پس از اتمام مدارک کارشناسی، کاردانی گواهینامه و کارت مهارت می گیرند.  /س

برچسب ها: تغییر ، ساختار ، آموزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.