نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: در 9 دی 88 مردم ایران در یک رفراندم بزرگ شرکت کرده و بار دیگر رای آری به جمهوری اسلامی، قانون اساسی و ولایت فقیه دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک، رجایی با اشاره به اینکه 9 دی روز عزت و اقتدار مردم ایران اسلامی است، اظهار داشت: نهم دی برگ زرینی از تاریخ کشور است، چرا که در این روز یک بار دیگر مردم ایران ثابت کردند با انقلاب و اصل مترقی ولایت فقیه همراه هستند و با اعتقاد این نظام را انتخاب کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی نشان داد که مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی در هر شرایط می‌توانند درست تشخیص داده و از رهبری و انقلاب خود دفاع کنند، تاکید کرد: ملت ایران در 9 دی به جهانیان و به ویژه اربابان نظام سلطه یادآوری کردند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف کشی کنند، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین، شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچک‌ترین خدشه‌ای وارد کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 9 دی سالروز بصیرت، درک و حضور به موقع و ظهور ایمان مردم ایران است، ادامه داد: 9 دی یادآور تجدید پیمان ملتبا ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه است، ملت مؤمنی که بار دیگر با وجود همه هجمه‌ها و تبلیغات و توطئه‌های دشمنان انقلاب، حمایت قاطع خود را از نظام و انقلاب اعلام داشته و بر حفظ ارزش‌های دینی خود تاکید کردند.

رجایی ادامه داد: در حوادث پس از انتخابات 88 مردم ایران اسلامی با بصیرت بسیار بالایی که داشتند می‌دانستند باید پشتیبان ولایت باشند و کشور را در برابر حوادث بیمه کنند، به همین دلیل یک بار دیگر در صحنه مقابله با استکبار جهانی حاضر شده، یک نمایش قدرت عظیمی را شکل دادند و با حضور خود تمام معادلات را بر هم زدند و حماسه 9 دی خلق شد./ب

برچسب ها: نهم دی ، مردم ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.