حسين يونسيان در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران
با اعلام اين خبر گفت: وسعت پيچيدگي منحصر به فرد تهران و توسعه زندگي
مدرن در اين كلانشهر مشكلات زيادي را در حوزه خدمات شهري به وجود آورده است
كه در منطقه 10 با توجه به جمعيتي بالغ بر 320 هزار نفر كه نيمي از مساحت
آن را بافت فرسوده احاطه كرده روزانه شهروندان زيادي در تماس با سامانه 137
مسائل مختلف در زمينه عمراني، خدمات شهري مطرح مي كند و خواستار رفع آن
هستند.
يونسيان در خصوص آمار و ارقام 137 در
يك سال اخير گفت: آمار نشان ميدهد كه در يك سال اخير با توجه به ارتباط
خوبي كه سامانه با شهروندان برقرار كرده است و شناختي كه شهروندان نسبت به
وظايف اين سامانه دارند خوشبختانه شاهد تعامل بيشتر ميان اهالي و سامانه
137 هستيم.
وي در ادامه افزود: در ناحيه يك در 5
ماه اول سال 90 بيشترين موضوعاتي كه شهروندان مطرح كرده اند بدين قرار است
هزارو 126 تماس درباره اينكه جوي نياز به لايروبي دارد 897 تماس درباره
اينكه معابر پياده رو نياز به نظافت دارد و 494 تماس درباره جمع آوري زباله
ها و زيرشاخه ها بوده است اما امسال در همين زمان هزار و 886 تماس درباره
اينكه جوي نياز به لايروبي ، هزار و 427 تماس درباره نظافت معابر و پياده
روها، 832 تماس درباره جمع آوري زباله و سرشاخه بوده و همچنين در ناحيه 2 و
3 هم بدين ترتيب افزايش تكامل ميان شهروندان با سامانه بوده است.
يونسيان خاطرنشان كرد: منطقه 10 با
توجه به اينكه كوچكترين منطقه از نظر وسعت است و در عين حال پرجمعيت ترين
منطقه به شمار مي رود كه بيشترين تماس را به خود اختصاص داده و شبانه روز
140 تا 200 پيام را از شهروندان دريافت مي كند./ز