پليس استان دياله عراق از کشته شدن 4 نفر و زخمي شدن 9 تن ديگر از جمله يک زن و يک کودک در انفجار شرق بعقوبه خبر داد در همين حال يک منبع پليس استان بابل عراق نيز از انفجار يک خودروي بمب گذاري شده نزديک رستوراني در حله خبر داد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري نهرين ، يک منبع پليس عراق اعلام کرد بمبي نزديک يک فروشگاه در بازار ناحيه قزانيه واقع در يکصد و بيست کيلومتري جنوب شرقي بعقوبه منفجر شد و در نتيجه آْن چهار نفر کشته و نه تن ديگر از جمله يک زن و يک کودک زخمي شدند.
اين منبع که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد نيروهاي پليس زخميها را به بيمارستان نزديک محل انفجار منتقل کردند و محل انفجار را محاصره و عمليات براي بررسي و شناسايي عوامل اين انفجار را آغاز کردند.
علاوه بر اين يک خودروي بمب گذاري شده ظهر ديروز نزديک رستوران الجوادين در شهر حله منفجر شد و در نتيجه آن خسارتهايي به ساختمان اين رستوران و برخي خودروها در محل انفجار وارد شد اما به کسي آسيب نرسيد.
اين منبع که نخواست نامش فاش شود گفت : نيروهاي امنيتي محل انفجار را محاصره و جستجو براي کشف احتمالي ديگر خودروهاي بمب گذاري شده را آغاز کردند.
برچسب ها: بین الملل ، عراق ، انفجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار