استاندار هرمزگان گفت : دستاوردهای بزرگ علمی، رشد و پیشرفت در حوزه های مختلف فناوری، هسته ای، هوافضا محصول خودباوری و اعتماد به نفس جوانان این مرز و بوم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس ابراهیم عزیزی افزود: ایجاد ارتباط کارآمد و موثر دو طرفه مسئولان و نسل جوان، تقویت اعتماد به نفس و خودباوری، احساس انقلابی و مسئولیت پذیری در بین جوانان از ضروریات امروز جامعه است.

وی با بیان اینکه با یک نگاه راهبردی باید ضرورت ارتباط فعال ، کارآمد و دوطرفه مسئولان و جوانان به درستی درک شود، تصریح کرد: درک درست وظایف مسئولان در قبال جوانان و وظیفه نسل جوان در برابر نظام اسلامی، ما را به سرمنزل مقصود می رساند.

عزیزی افزود: اگر این نگاه که مسئولان نسبت به امور جوانان مسئول هستند و جوانان نیز نسبت به نظام احساس مسئولیت کنند در جامعه نهادینه شود، شاهد وقوع اتفاقات بسیار مهمی در عرصه پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: بزرگترین آفت و آسیبی که متوجه مسئولان و جوانان می شود، بی تفاوتی نسبت به وظایف خود است.

رییس ستاد ساماندهی امور جوانان هرمزگان ،بر تلاش برای تقویت احساس مسئولیت در جوانان تاکید کرد وگفت: اگر در جوانان احساس تکلیف و مسئولیت پذیری ایجاد شود، منشاء بسیاری از تحولات در جامعه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، با ایجاد احساس مسئولیت در نسل جوان، فرماندهان غیور، شجاع و دلیری تربیت شدند که به بهترین شکل صحنه جنگ را مدیریت کردند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان، ایجاد ارتباط کارآمد بین مسئولان و جوانان و تقویت روحیه مسئولیت پذیری نسل جوان، کلید حل بسیاری از مشکلات کنونی جامعه دانست گفت: باید تلاش شود تا از فکر و ایده های دلسوزانه و خلاقانه جوانان در راستای توسعه و پیشرفت کشور به خوبی استفاده شود.

وی افزود: از آنجایی که ذهن جوان خسته نیست، سرشار از ایده های خلاق، نو و ارزشمندی است که در پیشبرد اهداف موثر می باشد، مسئولان باید از ایده های کاربردی و ناب نهایت بهره را ببرند./ب


برچسب ها: جوانان ، پیشرفت ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.