اولین همایش ملی طلای سبز 6 تا 8 دی ماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ همایش ملی طلای سبز با هدف ارائه راهکارهای نوین بازرگانی و افزایش فروش داروهای گیاهی، افزایش تولید فرآورده های داروهای گیاهی ، نظام کیفی و تولید محصولات با کیفیت ، انتقال تکنولوژی و تولید محصولات گیاهی ، افزایش بحث صادرات و ارتباطات تولید کنندگان با مصرف کنندگان خارجی و معرفی محصولات جدید شرکت های معتبر داروهای گیاهی برگزار می شود.  
 
بنابراین گزارش گیاهان دارویی و طب سنتی از ارزش و اهمیت خاصی در تامین بهداشت و سلامت جوامع هم به لحاظ درمان و هم از لحاظ پیشگیری برخوردار هستند.

گرایش عمومی جوامع به استفاده از داروها و درمان های گیاهی و به طور کلی فرآورده های طبیعی به ویژه در طی سال های اخیر روبه افزایش بوده و از این طلای سبز در صنایع داروسازی، آرایشی و بهداشتی ، داروهای دام و طیور و... استفاده‌های زیادی می شود. بنابراین با توجه به اهمیت صنعت گیاهان دارویی همایش ملی طلای سبز با محوریت گیاهان دارویی، ارائه راهکار جهت هماهنگ سازی نیازهای صنعت، کاربرد گیاهان دارویی در فرآورده های آرایشی و بهداشتی، بررسی فناوری و دستاوردهای داروهای گیاهی و فرآورده های طبیعی ، بررسی جایگاه طب سنتی در کشور ، موقعیت و جایگاه گیاهان دارویی در طب جدید، ارتقای استفاده از داروهای گیاهی در جامعه پزشکی و ارایه راهکارهای توسعه صادرات در صنعت گیاهان دارویی برگزار می شود.
 
در ادامه این گزارش آمده است که برپایی نمایشگاه عظیم جانبی، اجرای پنل های تخصصی، برپایی کارگاه آموزشی، تقدیر از پیشکسوتان صنعت داروهای گیاهی و معرفی محصولات نوین داروهای گیاهی توسط تولید کنندگان از برنامه های این همایش دو روزه است.
 
در پایان این گزارش آمده است، بازدید از نمایشگاه جانبی این همایش در روز جمعه برای علاقه مندان آزاد است هم چنین علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88783352 تماس حاصل نمایند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار