آخرین یافته های علمی مهندسی پزشکی بویژه مسائل آموزشی و فعالیت های تحقیقاتی در این زمینه در نوزدهمین کنفرانس مهندسی پزشکی که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز به كار کرد به متخصصان این حوزه ارائه میشود.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر فتورایی، دبیر نوزدهمین کنفرانس مهندسی پزشکی در آیین افتتاحیه این کنفرانس با اشاره به اینکه تعداد مقالات دریافتی برای شرکت در این سمینار علمی 362 مقاله بوده است اظهار داشت:از مجموع مقالات ارسال شده 161 مقاله برای مرحله دوم که ارائه مقاله کامل بود انتخاب و پذیرش شد و 110 مقاله برای ارائه در دو روز کنفرانس در نظر گرفته شده است.

وی افزود:بیومتریال ،مهندسی بافت؛مهندسی عصبی و توانبخشی ،تصویر برداری و پردازش تصاویر پزشکی از جمله محورهای مورد بحث در این کنفرانس علمی است که در 4 سالن موازی نشستهای تخصصی برای شرکت کنندگان ارائه میشود.

وی هدف از برگزاری این کنفرانس را تبادل نظر در زمینه های مختلف مهندسی پزشکی عنوان کرد و گفت:ایجاد یک محیط مناسب برای ارائه آخرین یافته های علمی محققان در زمینه مهندسی پزشکی از جمله  اهداف اصلی برگزاری این کنفرانس است.

وی خاطرنشان ساخت :برای اولین بار در این کنفرانس داوری مقالات در دو مرحله انجام شد تا کیفیت مقالات از ابتدا مورد کنترل و بررسی قرار گیرد./ح
برچسب ها: دستاورد ، پزشکی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار