مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از برگزاری ششمین همایش حمل ونقل و ترافیک در هتل پارس مشهد خبر داد.

سید مهدی امامی میبدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، اظهار داشت: با فرا رسیدن 26 آذرماه روز حمل و نقل ، این سازمان با همکاری سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی و همکاری دیگر ارگان های زیر مجموعه حمل و نقل، ششمین همایش تخصصی حمل و نقل و ترافیک را با رویکرد سیستم های هوشمند در 30 آذرماه در مشهد برگزار خواهد نمود.

امامی افزود: در این همایش ضمن بررسی ابعاد مختلف در حوزه سیستم های هوشمند که توسط اساتید مجرب کشور از جمله دکتر صفارزاده دکترای حمل و نقل و ترافیک مباحثی بررسی می گردد ، ابعاد مختلف حمل و نقل در حوزه شهرسازی نیز توسط دکتر سیدالحسینی دکترای شهرسازی مورد بررسی قرار گرفته و از پیشکسوتان این حوزه تقدیر بعمل خواهد آمد.

وی گفت: در این همایش که در هتل پارس مشهد برگزار می شود، علاوه بر مدیران و دست اندرکاران این حوزه، شاهد حضور قشرهای متفاوتی از دانشجویان، کارشناسان و همچنین اساتید داخلی و خارجی نیز خواهیم بود.

امامی در پایان با اشاره به این موضوع که هدف اصلی برگزاری این همایش شناخت علم روز حمل و نقل در سراسر دنیا می باشد، ادامه داد: امیدواریم با انجام این مباحث و همچنین توانایی در اجرایی کردن آن در مسیر بهبود وضعیت حمل و نقل در شهر مقدس مشهد گامی بلند برداریم./س

برچسب ها: هتل ، پارس ، میزبان ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.