تعریض کامل محور سوادکوه نیازمند 90 میلیارد تومان اعتبار است.

 

نماینده شرکت ساخت و توسعه راههای کشور در مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : هم اکنون 21 طرح با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان توسط شرکت ساخت و توسعه راههای کشور در مازندران در حال اجرایی شدن است.

رستمی افزود: 93 کیلومتر از جاده گدوک به قائم شهر در محور سوادکوه توسط چهار پیمانکار با 135 میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه 42 کیلومتر از عملیات چهارخطه کردن محور سوادکوه از گدوک تا قائم شهر انجام شده است، تصریح کرد: برای اتمام طرح چهار خطه کردن محور سوادکوه نیازمند 90 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

نماینده شرکت ساخت و توسعه راههای کشور در مازندران با بیان اینکه سه پیمانکار با اعتبار 50 میلیارد تومانی در کمربندی ساری مشغول فعالیت هستند، گفت : بخش عمده ای از این طرح اجرایی و به زودی این طرح مرکز استان بهره برداری می شود.

رستمی حوزه راهسازی با اعلام اینکه پیشرفت فیزیکی کمربندی جنوبی بابل 65 درصد است، افزود: این پروژه که به طول 16 کیلومتر بوده با صرف اعتبار 44 میلیارد تومانی توسط چهار پیمانکار آغاز شده که اتمام آن نیازمند 70 میلیارد تومان اعتبار دیگر است./س

برچسب ها: اعتبار ، تعریض ، سوادکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.